بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای نحوه برگزاری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در بخشنامه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: با توجه به برگزاری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیستم تا بیست و ششم آبان با شعار "آینده روشن با خانواده کتابخوان" ، کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به رعایت مواردی نظیر برگزاری نمایشگاه در بازه زمانی یاد شده، فروش کتابهای چاپ شده توسط واحد با تخفیف ویژه 40 درصد، برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی و انتخاب برترین ها، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسنده اثر ملزم شدند.

همچنین دعوت ناشران خارج از دانشگاه برای برپایی غرفه های کتاب فروشی با ارائه فضا و مکان رایگان از سوی واحد و ارائه تخفیف های عرف نمایشگاهی از سوی ناشر از دیگر مواردی است که در این بخشنامه به آن تأکید شده است.

دکتر رنجبر دراین بخشنامه تأکید کرده است؛ ارسال گزارش مربوط به برگزاری هفته کتاب و فعالیت های انجام شده از سوی واحدها به معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه (اداره کل گسترش علم سنجی) برای ارزیابی عملکرد واحدها نسبت به فعالیتهای انجام شده دانشگاه در هفته یاد شده الزامی است.

کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی براساس این بخشنامه ملزم به اطلاع رسانی و همکاری لازم در خصوص شرکت کتابداران و مدیران کتابخانه ها در سومین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ایران (14 و 15 آبان ماه) شده اند.

کد خبر: 863412

وب گردی

وب گردی