هجمه گسترده برندهای غیر ایرانی در کشور/ جامعه اسلامی نیاز به طراحی ایرانی دارند

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: ما با هجمه گسترده برندهای غیر ایرانی در کشور مواجه هستیم و رقابت نابرابر آن ها با تولید کنندگان ایرانی و حتی در برخی موارد با کاهش شدید قیمت برای ورود به بازار ایران هستیم که به کارگیری و همراه کردن سایر دستگاه ها در مقابله با این مسائل بسیار حائز اهمیت است .

حمید قبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به الگو برداری نامناسب از مد غربی گفت: تبلیغات مد یک جایگاه مستقلی دارد و اصولا مدسازی روش خاصی را در بر می گیرد، اینگونه نیست که به راحتی علاقه مند باشیم و بتوانیم مد را وارد جامعه کنیم و الزاما نتیجه آن موفقیت آمیز باشد.در حال حاضر شاهد استفاده از شبکه های مجازی و رسانه های مختلف هستیم ما هم به عنوان اینکه جامعه ایران و جامعه اسلامی نیاز به طراحی ایرانی دارند ، باید از این بستر استفاده کنیم.

وی ادامه داد:یکی از موضوعات مهم در حوزه مد و لباس آن است که از اصل مد سازی و نظام تبلیغاتی مد در کشور بهره ببریم روش های مختلفی دراین حوزه وجود دارد ما باید از تمامی روشها مانند مشارکت گروه های مرجع، سلبریتی ها ، نظام تبلیغاتی مد و لباس، نشریات و مجلات موضوعی و تولید محتوا و ادبیات مشترک در موضوع، ایجاد توجه در خبرگزاری ها و رسانه ها استفاده کنیم .

رسانه ها می تواننددر رقابت نابرابر برندهای خارجی با تولید کنندگان داخلی موثر باشند

وی افزود: همچنین استفاده مهم از رسانه ملی در حوزه های خبری ، برنامه سازی و.. در نظام تبلیغاتی مد و لباس قرار دارد و یک بسته کاملی است که مد و لباس به آن می پردازد یا نظام تبلیغاتی کم هزینه ای که برندها باید از آن استفاده کنند و از همه مهم تر نظام برندسازی که در دنیا مورد استفاده همگان قرار می گیرد این در شرایطی است که ما با هجمه گسترده برندهای غیر ایرانی در کشور مواجه هستیم رقابت نابرابر آن ها با تولید کنندگان ایرانی و حتی در برخی موارد کاهش شدید قیمت برای ورود به بازار ایران هستیم که به کارگیری و همراه کردن سایر دستگاه ها در مقابله با مسائل مهم بسیار حائز اهمیت است و در دستور کار ما قرار دارد.

701

کد خبر: 863476

وب گردی

وب گردی