آلکساندر نوری از وردربرمن اخراج شد

همان طور که پیش بینی می شد بعد از نشست اضطراری که در باشگاه بحران زده آلمانی برگزار شد حکم اخراج سرمربی ایرانی الاصل صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز، وردربرمن در ادامه نتایج ضعیف خود در رقابت های بوندس لیگا پنجمین شکست در ده هفته را در خانه مقابل آگسبورگ تجربه کرد تا با این نتیجه آلکساندر نوری به عنوان سرمربی به پایان راه رسیده و از سمت خود برکنار شود.

باشگاه محبوب شمال آلمان برای دومین سال متوالی تصمیم گرفت تغییرات زودهنگامی روی نیمکت رهبری خود ایجاد کند بلکه با دادن شوک به تیم زمینه فرار از سقوط را فراهم کند. از همین رو امروز بعد از نشست اضطراری میان اعضای هیات مدیره، باشگاه وردربرمن رسما از قطع همکاری با آلکس نوری خبر داد و مدعی شد از این پس فلورین کوهلفت مربی زیر 23 ساله های برمن به صورت موقت هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.
آلکساندر نوری در مدت حضور روی نیمکت برمن 41 بازی در بوندس لیگا شاگردانش را هدایت کرد که در این مدت صاحب 13 برد، 11 تساوی و 17 باخت شد که در 10 هفته از رقابت های فصل جاری این مربی نتوانست به بردی برسد و با 5 باخت و 5 تساوی پایانی تلخ روی نیمکت برمن ها برای خود رقم زد.

این مربی 38 ساله فصل قبل در شرایطی که هدایت تیم زیر 23 ساله های برمن را در اختیار داشت از هفته سوم جانشین سرمربی ناکام شد و توانست فصلی رویایی را برای سبزپوشان به ارمغان بیاورد به خصوص رکورد 12 هفته شکست ناپذیری در بوندس لیگا که در تاریخ باشگاه برمن بی سابقه بود؛ اما جوانگرایی و تدابیر تاکتیکی مربی ایرانی در فصل جاری جواب نداد تا او زیر بار شدیدترین انتقادات به خاطر نمایش دفاعی از سمت خود برکنار شود.

606

کد خبر: 863528

وب گردی

وب گردی