دولت باید از ابتدا همین مواضع محکم را در قبال آمریکا می‌گرفت

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت باید از ابتدا همین مواضع را در قبال آمریکا می‌گرفت و نباید به هیچ عنوان دچار نرمش می‌شد، لذا ما از این مواضع خوب و بجای رئیس جمهور تشکر می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مواضع اخیر رئیس‌جمهور درباره درخواست آمریکا برای مذاکره مجدد اظهارداشت: ما در طول این 40 سال انقلاب هرکجا که مواضع محکمی داشته‌ایم موفق شدیم اما هرگاه کوتاه آمدیم موفق نبوده‌ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه در شرایط برجام ما باید با قدرت و قوت در مقابل آمریکا بایستیم، افزود: قطعاً در معاهده برجام آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد چون برجام معاهده‌ای است که به نفع آمریکا هم هست و آنها نمی‌توانند این را کنار بگذارند هرچند ما هم خیری از برجام ندیده‌ایم که بخواهیم برای آن غصه بخوریم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه مواضع اخیر رئیس جمهور را قوی و مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به نقض عهد متعدد از سوی آمریکا، این کشور سزوار همین مواضع محکم است، امروز کره شمالی تمام قد در مقابل آمریکا ایستاده و آمریکا در این شرایط مستأصل شده لذا ما هم باید محکم در مقابل آنها بایستیم.

وی با تأکید بر اینکه مواضع اخیر رئیس جمهور مورد عنایت رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است، تصریح کرد: دولت باید از ابتدا همین مواضع را در قبال آمریکا می‌گرفت و نباید به هیچ عنوان دچار نرمش می‌شد. لذا ما از این مواضع خوب و بجای رئیس جمهور تشکر می‌کنیم.

منبع: فارس

303

کد خبر: 863535

وب گردی

وب گردی