«آرایشگر و دنیا» آماده نمایش شد

 فیلم کوتاه «آرایشگر و دنیا» به نویسندگی و کارگردانی شوان عطوف آماده نمایش شد و در آینده نزدیک در جشنواره‌های جهانی فیلم حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی فیلم، «آرایشگر و دنیا» (ده‌لاک و دنیا) به نویسندگی و کارگردانی شوان عطوف، محصول اداره کل فرهنگ و هنر سلیمانیه که آخرین مراحل فنی را پشت سرگذاشته و آماده نمایش شده است؛ در آینده نزدیک در جشنواره‌های جهانی فیلم حضور پیدا می‌کند.

فیلم کوتاه 14 دقیقه‌ای «آرایشگر و دنیا» که در شهر سلیمانیه فیلمبرداری شده است؛ داستان یک آرایشگر کُرد را روایت می‌کند که تکرار ظلم و ستم و فروپاشی اجتماعی، فرصت این را به وی نمی‌دهد که دکور آرایشگاهش را عوض کند.

فیلم کوتاه «ده‌لاک و دنیا» سومین تجربه کارگردانی شوان عطوف بعد از فیلم کوتاه داستانی «خانه و کلید» (مال و کلیل) Home And Key و فیلم
کوتاه داستانی «باغ پدرم» (باخه‌که‌ی باوکم) My Father’s Garden به شمار می‌رود که حضور موفقی در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم داشتند و «خانه و کلید» به تنهایی توانست 13 جایزه جهانی را از آن خود کند.

عوامل فیلم کوتاه «آرایشگر و دنیا» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شوان عطوف، بازیگران: کریم صالح و محمد جزا، مدیر فیلمبرداری: وریا گلزاریان، مدیر هنری: شوان عطوف، گریم: بهرام علیرضا، منشی صحنه: نگار عثمان، طراح لباس: ژینه عثمان و نگار عثمان، مدیر تولید:
دیدار بکر، عوامل تولید: دایان عمر، ریکار برزان، باوان عمر، رانکو عمر، عکاس: هوشمند هلگرد، مترجم: عبدالله حسن، صدابردار: محمد توریوریان، میکس ، صدا و تدوین: احمد محمود، نورپردازی: میدیا رشید، اتالوناژ: میران عمر و مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی.
502

کد خبر: 863572

وب گردی

وب گردی