گامی عملی و موثر در جهت اسلامی‌سازی دانشگاه ها بردارید

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا در بیانیه ای خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: سند دانشگاه اسلامی را مورد توجه جدی قرار دهید و گامی عملی و موثر در جهت اسلامی سازی دانشگاه ها بردارید

به گزارش ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در بیانیه ای موفقیت منصور غلامی در جلب اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

ترقی مملکت به دانشگاه است، لذا وزارت علوم به دلیل ارتباط گسترده ای که با پیشرفت علمی کشور دارد و تاثیر گذاری بسزایی که در فضای دانشگاه و به تبع آن سطح جامعه خواهد داشت جزو وزارت خانه های مهم کشور محسوب میشود و توجه به مسائل علمی و فرهنگی از مهمترین وظایف این وزارت خانه است که باید فضایی عاری از سیاست زدگی داشته باشد و آزادی لازم حول محور قانون را برای تمامی تشکل ها و انجمنهای دانشگاه فراهم آورد و در فضایی گفتگو محور به دغدغه های دانشجویان کشور پاسخ داده شود.

انتظاری که به عنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی از جنابعالی داریم این است که سند دانشگاه اسلامی را مورد توجه جدی قرار دهید و گامی عملی و موثر در جهت اسلامی سازی دانشگاه ها بردارید چرا که در صورت انجام این وظیفه به درستی سایر انتظارات به خودی خود برآورده خواهد شد، باشد که این هدف مهم معیار ارزیابی عملکرد شما در پایان مسؤلیت قرار بگیرد ودیگر اینکه پویایی علمی و پژوهشی را که لازمه آن جلوگیری از ورود عناصر فتنه گر و ساختار شکن هست مورد اهتمام جدی قرار دهید.

امید است که در آینده شاهد فضایی مناسب تر برای علم آموزی و تحقیق و پژوهش برای دانشجویان باشیم، نگاه به دانشجو در مسائل صنفی، دانشجویی و ..‌‌. نگاهی کرامت‌مندانه باشد و به تعالی دانشجویان در زمینه های تحصیلی و تهذیبی منجر شود.

کد خبر: 863612

وب گردی

وب گردی