عبداللهی: فکر نمی‌کنم استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند/ هوادارانی داریم که حاضرند سه برابر مبلغ تعیین شده استقلال را بخرند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بعید می‌دانم موضوع خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به نتیجه برسد.

به گزارش ایسکانیوز، نصرالله عبداللهی در پایان جلسه گفت: حق هر سرمربی است که همکاران خود را انتخاب کند. مکدر مورت از قبل بود و مدتی هم با شفر همکاری کرد اما مربی آلمانی گفت نمی‌توانیم با هم ادامه دهیم امروز هم توافق کردیم و مسئله حل شد. از این به بعد بیژن طاهری دستیار اول است.

وی درباره همکاری با مربی جامائیکایی گفت: یکی از گزینه‌ها این مربی است البته چند گزینه دیگر داریم که بعد از بررسی در کمیته فنی و تأیید شفر اعلام خواهیم کرد.

سرپرست استقلال درباره حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدواریم این مشکل حل شود البته اطلاعی از فرصت ۸ روزه ندارم اما باید مدارک خود را زودتر ارسال کنیم. مطمئناً مشکل استقلال، پرسپولیس و تراکتور حل می‌شود و امیدواریم مشکل نفت هم حل شود.

عبداللهی درباره جلسه افتخاری با وزیر ورزش گفت: از این جلسه اطلاع دارم اما خصوصی است و در جریان محتوای آن نیستم.

وی درباره خالی بودن نیمکت استقلال در دیدار مقابل نفت گفت: نیمکت استقلال خالی نیست. طاهری و نامداری هستند و کمک می‌کنند.

سرپرست استقلال درباره حضور طلبکاران در باشگاه گفت: کارگروهی تشکیل شده است تا با طلبکاران صحبت کرده و توافق کند از آنها خواسته بودیم به باشگاه بیایند.

عبداللهی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مشکلات مالی استقلال حل می‌شود، تصریح کرد: مشکل خیلی بزرگ نیست تنها حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان است( با خنده) که البته نیمی از آن بابت مالیات است. باشگاه استقلال دولتی است و دولت خیلی راحت می‌تواند به ما کمک کند. نمی‌گوییم پول بدهند به عنوان مثال این پول را در قالب وام ۱۰ ساله به باشگاه بدهند تا مشکلات حل شود.

وی درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. در گذشته هم همیشه از این موضوع صحبت می‌شده اما تا کار به مراحل نهایی می‌رسد یک عده مخالفت می‌کنند. به نوعی این باشگاه‌ها سیاسی هستند. ما طرفدارانی در امارات داریم که حاضر هستند سه برابر مبلغی که برای خرید این باشگاه‌ها تعیین می‌شود هزینه کنند. اما می‌دانم که در مراحل نهایی همه چیز لغو می‌شود.

602

کد خبر: 863646

وب گردی

وب گردی