حضور  استاندار سیستان و بلوچستان در غرفه ایسکانیوز

استاندار سیستان و بلوچستان از غرفه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران( ایسکانیوز) در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ علی اوسط هاشمی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایسکانیوز حضور یافت.

با اوسط هاشمی پیرامون موضوعاتی از قبیل وضعیت وی در دولت دوازدهم و اینکه استاندار خواهد ماند یا خیر، سرمایه گذاری در بندر چابهار و سواحل مکران و برخی دیگر از موضوعات به گفت و گو نشستیم که در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

اوسط هاشمی استاندار فعلی استان سیستان و بلوچستان است. از سوابق علی اوسط‌هاشمی می‌توان به شهردار کنگاور، سرپرست فرمانداری گیلانغرب، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کرمانشاه، مدیرکل ثبت احوال استان یزد، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان در دولت اصلاحات، فرماندار تهران در دولت اصلاحات، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اشاره کرد.

لازم به ذکر است در نمایشگاه مطبوعات امسال خبرگزاری ایسکانیوز (باشگاه خبرنگاران دانشجویی)، خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان، که سه رسانه دانشگاه آزاد اسلامی هستند در راهرو ۱۴ حضور دارند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «جامعه آگاه‌تر: توسعه بیشتر و شعار کمتر» از روز جمعه 5 آبان ماه تا 12 آبان ماه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) میزبان بازدید کنندگان است.

900

کد خبر: 863650

وب گردی

وب گردی