کیوسک انتظامی در کنار زائرسرای امام رضا(ع) مستقر می شود

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس خود را خادم مردم می داند و با تمام امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در خدمت زائران و در کنار خدام مردمی اربعین خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا جعفری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در بازدید از زائر سرای امام رضا علیه السلامگفت: پلیس برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی در آمادگی بسر می برد.


وی افزود: پلیس افتخار می کند که خادم زوار پاکستانی خواهد بود و در زمان اسکان آنان در زاهدان تمام امکانات لجستیکی و نیروی انسانی برای ایجاد فضای امن برای آنان بکار می گیرد.


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان از استقرار کیوسک انتظامی در کنار زائرسرای امام رضا علیه السلام خبر داد و تاکید کرد: به منظور تسریح در امور انتظامی و قضایی زوار پاکستانی یک کیوسک انتظامی در کنار زائر سرای امام رضا علیه السلام مستقر می شود.


جعفری ادامه داد: فقط منتخبان خداوند استحقاق آن را دارند که در راه او خدمت کنند بنابراین مردم استان قدر این توفیق را بدانند و در خدمت رسانی به زوار پاکستانی شتاب کنند.


وی گفت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از شبکه های ماهواره ای و بنگاه های شایعه پراکن خود به دنبال تبلیغات منفی هستند و قصد دارند تا این کشور را ناامن و مردمانش را خشن جلوه دهند اما زوار پاکستانی زمانی که وارد ایران می شوند و با موج مهمان نوازی و نوع دوستی مردم شیعه و سنی استان رو به رو می شوند به عنوان سفیران دوستی و محبت، پیام صلح ملت ایران را در پیاده روی اربعین به همه مردم دنیا مخابره می کنند.

گفتنی است: معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در این بازدید توزیع 1000 وعده غذای گرم زائران را به نمایندگی از سوی نیروی انتظامی متقبل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

902/900

کد خبر: 863678

وب گردی

وب گردی