خدمتگزاری به عاشقان سیدالشهدا (ع) در پیاده روی بزرگ  اربعین تهران

در بیست ودومین جلسه شورای فرهنگی شهید شاطری ، هومن نصیری سرپرست منطقه 16 از مشارکت فعال این منطقه در پیاده روی بزرگ اربعین در تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،جلسه شورای فرهنگی شهید شاطری با محوریت برنامه ریزی در خصوص برگزاری پیاده روری اربعین با حضور سرپرست منطقه شانزده ، رئیس حوزه علمیه امیرالمومنین (ع)، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جنوب شرق تهران، فرمانده پلیس راهور منطقه ،مسئولان اداره بهزیستی ،هلال احمر و مرکز بهداشت ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجائی ، معاونان ، شهرداران نواحی شش گانه و مدیران منطقه 16 برگزار شد.

هومن نصیری از مشارکت فعال این منطقه در پیاده روی بزرگ اربعین خبر داد و گفت: با برنامه ریزی شهرداری تهران، ارادتمندان سالار شهیدان در پیاده روی بزرگ اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت خواهند کرد.
وی افزود: از آنجا که منطقه 16در مسیر این پیاده روی بزرگ قرار دارد به عنوان یکی از میزبانان شرکت کنندگان در این پیاده روی به شمار می رود.

سرپرست منطقه 16 با اشاره به این‌که همزمان با اربعین حسینی حوزه‌های مختلف مدیریت شهری منطقه شانزده در آماده باش هستند تا بهترین خدمات به عزاداران حسینی ارائه شود گفت : نظافت و رفت و روب کلیه مسیرها وکنترل مستمر و ایجاد محل مناسبی در کنار موکب های زیر پل بعثت و میدان بهشت برای استراحت راهپیمایان از تمهیدات رفاهی است که منطقه در طول مسیرراهپیمایان انجام می دهد.

هومن نصیری به آماده‌سازی مسیرهای راهپیمایی با پرچم‌های سیاه و بنرهای اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: دو موکب و هفت ایستگاه صلواتی در مسیرهای راهپیمایی با مشارکت کلیه اعضا به سوگواران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ارائه خدمات می کنند .

تعبیه تانکرهای آب و سرویس‌های بهداشتی پرتابل و استقرار گروه‌های امدادی ،هماهنگی لازم جهت حضور پلیس راهور ، اورژانس و آتش نشانی در مسیر های راهپیمایی، ارائه خدمات و مشاوره به آسیب دیدگان اجتماعی توسط سازمان بهزیستی شهرستان ری و... از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد وسرپرست منطقه شانزده دستورات لازم در این خصوص را به حوزه هاو معاونت های مرتبط صادر کرد.

700

کد خبر: 863681

وب گردی

وب گردی