الناز کمپانی: فدراسیون از بانوان حمایت نمی کند/ به صورت اختصاصی تمرین می کنم

دونده ملی پوش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما نمی توانیم به تنهایی برای کسب مقام در مسابقات به هدفی که داریم برسیم و فدراسیون هم باید در این راه به بانوان کمک کند.درحال حاضر در گرگان  به صورت اختصاصی تمریناتم را  پشت سرمی گذارم تا برای شرکت در مسابقات داخل سالن آماده شوم.

الناز کمپانی با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در مورد شرایط بانوان گفت: از زمانی که کیهانی وارد فدراسیون دوومیدانی شده ،امکانات را در اختیار تیم های جوانان و نوجوانان گذاشته و تیم بزرگسالان فراموش شده است.امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه ای به بزرگسالان داشته باشند و هزینه های بانوان را افزایش دهند تا بتوانیم در مسابقات جاکارتا موفقیت کسب کنیم.

وی افزود: در سال جاری تا کنون هیچ برنامه ای برای بانوان در رده بزرگسال تدارک دیده نشده و امیدواریم که رییس فدراسیون همانند جوانان و نوجوانان برای ما هم اردو برگزار کنند تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

کمپانی ادامه داد: ما نمی توانیم به تنهایی برای کسب مقام در مسابقات به هدفی که داریم برسیم و فدراسیون هم باید در این راه به بانوان کمک کند.درحال حاضر در گرگان به صورت اختصاصی تمریناتم را پشت سرمی گذارم تا برای شرکت در مسابقات داخل سالن آماده شوم.

600

کد خبر: 863877

وب گردی

وب گردی