شورای فرهنگی فعالیتهای علمی و اسلامی ماندگار را تقویت کند

موتمنی اظهار کرد:دانشگاه محلی برای شناخت بهتر مردم جامعه به مسائل فرهنگی است، ازطرح های فرهنگی ماندگار حمایت می کنیم.

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر همایون موتمنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در جمع اعضای شورای فرهنگی نیز با تسلیت به مناسبت اربعین سرورسالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: پیروی و درس آموزی از قیام عاشورا و دوستی با اهل بیت(ع) یک واقعیت مهم در فرهنگ ایران اسلامی است.

رئیس واحد بابل با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی یک ضرورت ملی است، افزود: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 13آبان روز جهانی مبارزه با استکبار و ایستادگی در مقابل ستمگران را هرسال با شکوه تر برگزاری کنند.

موتمنی حوزه فرهنگی و دانشجویی را یکی از مهمترین بخش دانشگاه دانست و بیان کرد،: با توجه به نگاه مسئولان دانشگاه به جایگاه فرهنگی و لزوم اجرای دقیق برنامه های فرهنگی، انتظار داریم فعالیت های فرهنگی با بکارگیری دانشجویان و استادان در فضای دانشگاه خوب فعال و نهادینه شود.

وی تاکید کرد: فعال سازی تشکل های دانشجویی و طرح برنامه دانشجویان در راستای منویات مقام معظم رهبری و مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه اولویت قرار گیرد.

رئیس واحد بابل گفت: برای ارتقای سطح کیفی فرهنگی با همکاری استادان، دانشجویان و کارکنان تلاش خواهیم کرد کار های فرهنگی ماندگار را تقویت و آن را به سمت علمی و اسلامی مد نظر رئیس هیات موسس هیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی هدایت کنیم.

دکتر موتمنی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را مهم خواند و بیان کرد: دفتر فرهنگ اسلامی نشست کرسی آزاد اندیشی معرفت شناسی باموضوع روز جامعه را با همکاری نهاد رهبری استان مازندران در سالروز شهادت شهید مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاداسلامی واحد بابل برگزار کند.

رئیس واحد بابل بکارگیری از تمام ظرفیت استادان و کارکنان در اجرای فعالیت های فرهنگی را مثبت دانست و گفت: حضور مستمر دانشگاهیان در برنامه های فرهنگی به ویژه شرکت در مسابقات قرآن و عترت(ع) یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در فعالیت های فرهنگی است.

کد خبر: 863901

وب گردی

وب گردی