جهان بدون ترور و جهان بدون سلطه مستکبران و بدون آمریکا

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشورگفت : همایش جهان بدون ترور با فکر فعالان جنبش دانش‌آموزی ظهور کرد و خواستیم در فاصله دو واقع 13 آبان و 16 آذر، از نبود تروریسم بگوییم.

به گزارش ایسکانیوز، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امروز در همایش «جهان بدون ترور» که در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت شناخت ابعاد مختلف تروریسم در جهان، اظهار داشت: امروز متهم در این زمینه به کرسی قضاوت نشسته و رسانه در خدمت اوست.

وی ادامه داد: در قرن سراسر خون‌ریزی و مقهور پدیده منحوس وحشت و ترور که خواب را از همه ربوده است، تروریسم در قالب‌های مختلف نیابتی، رسانه‌ای، سایبری، زیستی، کشاورزی و اقتصادی بروز می‌کند.

علامتی اضافه کرد: از جهانی صحبت‌کنیم که امیدی را ناامید نکند و جهانی که در آن بهترین افراد مانند شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر، صیاد شیرازی، شهریاری، علیمحمدی و احمدی روشن و بیش از 17 هزار انسان به این بهانه کشته شدند.

وی افزود: درحرکتی ملی و انقلابی با دانش‌آموزان ایران هم‌صحبت شدیم تا از فردایی روشن سخن گفته که همراه با امید و نشاط باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یاد‌آور شد: همایش جهان بدون ترور با فکر فعالان جنبش دانش‌آموزی ظهور و بروز کرد و خواستیم در فاصله دو واقع 13 آبان و 16 آذر، از نبود تروریسم بگوییم؛ از جهان بدور ترور و از فردای روشن بگوییم؛ جهان بدون ترور و جهان بدون سلطه مستکبران و بدون آمریکا و صهیونیسم بگوییم.

علامتی متذکر شد: پس از افتتاح این همایش، ویژه برنامه‌هایی در 30 استان دیگر برگزار می شود تا جنبش دانش‌آموزان، رایحه امید را در فضا بپرورانند.

وی از دانش‌آموزان درخواست کرد به کمپین جهان بدون ترور بپیوندند.

706

کد خبر: 863920

وب گردی

وب گردی