مانور بحران تنفسی در بیمارستان گلستان اهواز برگزار می‌شود

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه جندی شاپور اهواز از برگزاری مانور بزرگ بحران تنفسی در بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر آرش فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طی چند سال اخیر به دنبال اولین بارش باران پائیزی، بحران‌ تنفسی در سطح فراگیری گریبانگیر شهروندان خوزستانی شد که خوشبختانه با تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفت، آمار حملات تنفسی سیر نزولی را شاهد بودیم و بسیار امیدواریم که امسال نیز تعداد مراجعان تنفسی به حداقل برسد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده تا روز پنجشنبه هفته جاری(۱۱ آبان‌ماه) با حضور مقامات وزارت بهداشت و مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ضمن ایراد سخنرانی و ارائه گزارش کار دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌های شناسایی، پیشگیری و درمان، مانوری نیز با مضمون شبیه‌سازی عملکرد ستاد بحران تنفسی در سال‌های گذشته، در محل بیمارستان گلستان اهواز برگزار شود.

مدیرگروه و متخصص طب اورژانس دانشگاه جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در این خصوص پس از جلسات متعددی که در معاونت‌های مختلف دانشگاه برگزار شد، جلسه‌ای با حضور مسئولان و اعضای تیم بحران مرکز آموزشی درمانی گلستان تشکیل و برنامه‌ریزی لازم در خصوص نحوه‌ برگزاری، آمادگی‌ها و هماهنگی‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی و همچنین تجهیزات لازم برای این مانور بزرگ، انجام شد.

فروزان گفت: امیدواریم مانور بحران تنفسی، بیانگر شرایط دشوار و بحرانی سال‌های اخیر در حوزه مشکلات تنفسی استان خوزستان باشد.

902/900

کد خبر: 863951

وب گردی

وب گردی