بازدید اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بازداشتگاه اوین

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با حضور در بازداشتگاه اوین از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با جمعی از زندانیان گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با حضور در بازداشتگاه اوین از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با جمعی از زندانیان گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این بازدید، رئیس سازمان زندان‌ها گزارشی در خصوص وضعیت زندان‌های کشور و همچنین سرانه‌های مختلف زندانیان و مسائل قضایی آنان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.


جهانگیر با اشاره به جمعیت کیفری زندان‌ها گفت: یکی از مسائل مهم زندان‌ها بحث جمعیت کیفری است که این موضوع از ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قابل تامل و بررسی است.

رئیس سازمان زندان‌ها در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: با راه اندازی بانک هویت ژنتیکی در حال حاضر سی هزار نفر نمونه گیری شده اند.

وی ضمن تشکر از حضور نمایندگان مردم در زندان‌ها و مشاهده روند فعالیت‌ها گفت: این تعامل می‌تواند تاثیر خوبی در رفع مشکلات زندان‌ها داشته باشد.

پس از این نشست، نمایندگان حاضر با حضور در بخش‌های مختلف بازداشتگاه، ضمن مشاهده روند فعالیت‌ها با جمع زیادی از زندانیان دیدار و با آنان گفت‌وگو کردند.

شایان ذکر است بازدید نمایندگاه مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونین و جمعی از مدیران سازمان زندان‌ها انجام شد به مدت ۸ ساعت به طول انجامید.

705

کد خبر: 863970

وب گردی

وب گردی