پایان عملیات لوله کشی و تست خط لوله نوشهر- چالوس در منطقه تهران

با تعویض خط لوله 12 اینچ نوشهر - چالوس ، از این پس عملیات پیگرانی این خط امکان پذیر و به راحتی انجام خواهد شد .

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی منطقه تهران علیرضا بیات، رئیس تعمیرات خط و خوردگی منطقه در این باره گفت: با اجرای این طرح که 50 درصد آن برعهده پیمانکار و 50 درصد دیگر با همکاری پرسنل تعمیرات خط ، خوردگی و واحد ترابری انجام گرفت خوشبختانه از این به بعد شاهد پیگرانی سهل الوصول و مطلوبی خواهیم بود .

او افزود: از زمان احداث این خط تا کنون امکان پیگرانی آن فراهم نبوده که بر همین اساس در سال گذشته اقدام به نصب تراپ ارسال در نوشهر و تراپ دریافت در چالوس نمودیم .

بیات دلیل تأخیر در اجرای این پروژه را در وهله نخست عدم وجود تراپ لانچر و رسیور نامید و یادآور شد : حدود 1700 متر از خط این مسیر دارای لوله 16 اینچ بود که با اجرای این عملیات سایز کل لوله ها به 12 اینچ تغییر پیدا کرد و پس از اتمام عملیات ، خط مذکور به مدت 24 ساعت زیر تست قرار گرفت و بر اساس دستورالعمل استاندارد ، سه بار هم فشار به حداکثر و سپس به نصف تقلیل یافت .

او خاطرنشان ساخت : تعارضاتی نظیر باغات ، دیوارکشی ها و درختان متعدد از جمله موارد تأخیر در اجرای این پروژه بود که خوشبختانه با مساعدت عملیات و همکاری واحد حقوقی منطقه تهران مشکلات موجود مرتفع و عملیات لوله کشی با موفقیت پایان رسید .

402

کد خبر: 863997

وب گردی

وب گردی