حسینی شاهرودی : مذاکرات در مورد حج عمره هنوز انجام نشده است

عضو کمیسون اقتصادی مجلس تاکید کرد : مذاکرات با مقام های عربستانی در خصوص حج عمره هنوز انجام نشده است و یکی از الزاماتش این است که فضای سیاسی مناسب در عربستان  برقرار شود .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص حرکت اعتراضی سپرده گذاران کاسپین در نمایشگاه مطبوعات اظهارداشت : این موضوع چون به دستگاه قضایی کشیده شده است. اعمال ماده 236 و تخلفات بانک مرکزی و مدیران کاسپین و پرونده در دست دستگاه قضایی است و آنها باید پیگیری کنند به همین دلیل رسیدگی در خارج از مجلس است اما اگر موضوع جدیدی پیش بیایید حتما کمیسیون اقتصادی باتمام توان خود را برای رسیدگی به این موضوع در پیش خواهد گرفت .

وی در خصوص آخرین وضعییت پرونده پدیده شاندیز ابراز داشت : در این خصوص دادستانی مشهد ورود پیدا کرده است و روند قضایی خودش را طی کرده و به تخلفات انجام گرفته رسیدگی می کند .

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد : مجلس و قوه قضاییه با هماهنگی دولت به دنبال خروج از این بحران هستند و در چند ماه گذشته شاهد بودیم، دستگاه قضا اقدامات خوبی را در دستور کار خود قرار داده است . رسانه ها نیز خوشبختانه به‌طور دقیق مسایل را پیگیری می کردند .

حسینی شاهرودی اضافه کرد : در خصوص پرونده های مالی از جمله کاسپین و پدیده شاندیز که حق مردم ضایع شده است مجلس با تمام توان ورود کرده و از ابزارهای قانونی و نظارتی خود استفاده می کند، طبیعتا مجلس از وزیر کشور در این مورد سوال بپرسد .

وی در خصوص آخرین وضعییت حج عمره خاطر نشان کرد : در این خصوص هنوز مذاکره ای انجام نشده است قطعا یکی از الزاماتش این است که فضای سیاسی مناسب در عربستان برقرار شود و از سوی دیگر حضور دستگاه دیپلماسی کشورمان در آن جا ضروری است که باید شرایط آن مهیا شود تا مذاکرات در خصوص حج عمره انجام شود .

کد خبر: 864042

وب گردی

وب گردی