گری نویل: مورینیو مثل می‌ودر است

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم را به فلوید می‌ودر شبیه کرد و مدعی شد که شباهت‌های بسیاری بین این دو وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، مورینیو پس از تساوی 0-0 مقابل لیورپول به دلیل نحوه بازی تیمش مورد انتقاد قرار گرفت؛ ولی او در بازی بعدی موفق شد 1-0 تاتنهام را شکست دهد و تیمش نزدیکترین تعقیب کننده سیتی باشد. حال نویل، تاکتیک‌های سرمربی پرتغالی را شبیه به فلوید می ودر، بوکسور آمریکایی و سبک دفاعی اش دانست.

او گفت:" پوچتنیو و یورگن کلوپ به خاطر رویکرد هجومی شان به شدت مورد تمجید و تشویق هستند؛ ولی مورینیو کمی شبیه به می‌ودر است. می‌ودر گاهی حوصله سر بر خوانده می‌شود، درست در جایی که او از دفاع به عنوان سلاح استفاده می‌کند و اجازه می‌دهد حریفان مشت بزنند.

یورگن کلوپ چند هفته پیش با تمام وجود برای پیروزی تلاش نکرد؛ زیرا او می‌دانست برنامه مورینیو این است که لیورپول حمله کند و اجازه نداد که سرمربی پرتغالی موفق باشد. فکر می‌کنم تاتنهام هم روحیه لازم برای جنگیدن را نداشت. به نظرم مورینیو در ذهن حریفان فرو می‌رود و آنها را به فکر کردن وا می‌دارد. حریفان می‌ترسند که اسیر ضد حملات تیم او شوند. بنابراین به نظرم او شایسته احترام بیشتری است، آمار او فوق العاده است."

606

کد خبر: 864066

وب گردی

وب گردی