سیمئونه: باید نتایج ضعیفمان را بپذیریم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو معتقد است که آنها باید نمایش های ضعیف خود در این فصل را بپذیرند.

به گزارش ایسکانیوز، تحت هدایت سیمئونه، اتلتیکو در فصل جدید نمایش خوبی نداشته و نتوانسته در حد و اندازه انتظارات ظاهر شود. آنها که در سال 2014 و 2016 فینالیست چمپیونزلیگ بودند، حالا در گروهشان از 3 بازی تنها 2 امتیاز کسب کرده اند و این احتمال وجود دارد که از دور رقابت ها کنار بروند. در لالیگا نیز آنها در 10 بازی، 5 پیروزی و 5 تساوی کسب کرده اند. حال سیمئونه پیش از دیدار با قره باغ مدعی شد که او و شاگردانش باید با واقعیت کنار بیایند و سعی کنند نتایج بهتری کسب کنند.

او گفت:" موفقیت ما در سال‌های اخیر بدین معناست که اگر نتایج عالی کسب نکنیم، انتقاداتی از ما مطرح می‌شود؛ ولی باید با این انتقادات کنار آمد و تلاش کرد که نتایج خوبی کسب کرد. ما فردا مسئولیت مهمی داریم. بازی مهمی پیش روی باشگاه، هواداران، بازیکنان و من است. با علم به اینکه افت کرده ایم به میدان می‌رویم. می‌خواهیم خوب کار کنیم، پیشرفت کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی، همیشه مسئول اتفاقات داخل زمین است. ما شروع خوبی در چمپیونزلیگ نداشتیم. شایسته کسب پیروزی مقابل رم بودیم؛ ولی چلسی مقابل ما خیلی عالی بازی کرد. می‌توانستیم در بازی های دور رفت بهتر کار کنیم. حالا فرصتی فوق العاده پیش روی ما است و برای کسب آن می‌جنگیم."

606

کد خبر: 864072

وب گردی

وب گردی