هفتمین صبح خلاق تهران در برج آزادی برگزار می شود

برج آزادی جمعه 12 آبان میزبان برگزاری هفتمین صبح خلاق تهران می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برج آزادی، صبح خلاق یک برنامه عمومی و رایگان است که عموم افراد جامعه می توانند از طریق ثبت نام آنلاین به صورت رایگان درآن حضور داشته باشند. هدف از برگزاری این رویداد نیز افزایش خلاقیت رفتاری و فکری در بین عموم افراد جامعه و افزایش سطح فرهنگ عمومی از طریق دعوت از سخنرانان فرهیخته، هنرمند، ادیب و ... و پرداختن به موضوعات مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی است.

صبح خلاق با رویکردی متفاوت نسبت به سایر برنامه های فرهنگی هنری در هر رویداد خود به مدت 20 تا 30 دقیقه از سخنرانی یک نفر سخنور پیرامون موضوع مشخص شده بهره گرفته و باقی زمان برنامه را به پرسش و پاسخ، و ایجاد موقعیت مکانی و زمانی جهت گفتگوی و هم اندیشی مخاطبین اختصاص می دهد تا از این طریق زمینه های همکاری مشترک میان شرکت کنندگان را فراهم سازد.

6 دوره پیشین این رویداد با موضوعات همدردی (پرویز پرستویی)، نبوغ (پروفسور حسن عشایری)، برابری (شیما قوشه)، بقا (لیلا قاسم زاده – مدیر انجمن یوزپلنگ ایرانی)، خوش شانسی اتفاقی (استاد محمدرضا عبدالمالکیان) و فراتر از انتظار (امیر هوتن هاشمی) در سالن همایش کانون زبان پارسی برگزار و در همین دوره کوتاه با استقبال مثبت شهروندان مواجه شده؛ تا حدی که صندلی های آخرین دوره در کمتر از 10 ثانیه به اتمام رسید.

هفتمین رویداد صبح خلاق یا همان CreativeMorning نیز با موضوع "پیشگام" و با سخنرانی کوروش قاضی‌مراد، گرافیست و خطاط برگزار می‌شود.

رویداد صبح خلاق، رویدادی است که اکنون در بیش از 175 شهر در سراسر دنیا برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن پرورش خلاقیت در بین عموم افراد جامعه و موقعیت‌سازی جهت بروز خلاقیت‌های آن‌ها و افزایش سطح فرهنگ عمومی است. حضور در این رویداد برای همه رایگان و آزاد است و تمام افراد قادر هستند تنها با ثبت‌نام در وب‌سایت جهانی صبح خلاق، در رویداد حضور پیدا کنند. این رویداد در شهر تهران از اردیبهشت ماه در حال برگزاری است و تا کنون به صورت متوالی در صبح آخرین جمعه هر ماه میلادی برگزار شده است

مخاطبان جهت حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب‌سایت رویداد به نشانی www.CreativeMornings.ir مراجعه کنند.

500

کد خبر: 864086

وب گردی

وب گردی