بازدید رییس کالج سلطنتی دفاع دانمارک از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

اوله کوارنو رییس کالج سلطنتی دفاع دانمارک به همراه هیأتی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز اوله کوارنو در بدو ورود با اهدای تاج گل به مقام شامخ شهدای آرمیده در مزار شهدای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد و سپس از تالار های موزه بازدید کرد.

اوله کوارنو پس از این بازدید گفت: این موزه مکانی تاثیر گذار و حیرت انگیز است که بازدید کننده با حسی سرشار از آرامش درونی آن را ترک می کند. حسی که وجود آن برای منطقه خاور میانه ضروری است.

رییس کالج سلطنتی دفاع دانمارک افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داستان عظیمی از جنگ را بیان می کند و این داستان لزوم وجود صلح و آرامش را مورد تاکید قرار می دهد.

وی بیان داشت : بازدید کننده پس از عبور از تالارهای موزه خود را فردی کوچک در نبردی بزرگ می بیند و این امر باعث می شود برای جایگزینی صلح به جای جنگ احساس مسئولیت کند.

رییس کالج سلطنتی دفاع دانمارک تصریح کرد: نکته مهم این موزه بیان اصل زشتی و ناپسندی جنگ و ابعاد انسانی جنگ است و اینکه چقدر هر یک از ما مسئولیت داریم تا برای جلوگیری از جنگ تلاش کنیم.

گفتنی است در این بازدید نور نمای سه بعدی مسجد جامع خرمشهر و آبنمایش دریاچه هورالعظیم نیز برای مهمانان اجرا و در پایان لوح یادبود موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به اوله کوارنو رییس کالج سلطنتی دفاع دانمارک اهدا شد.

700

کد خبر: 864204

وب گردی

وب گردی