روغنی گلپایگانی: اول باید طلبکاران واقعی را مشخص کنیم/ یک سری می آیند که نمی دانیم طلبکارند یا نه!/ برانکو پیشنهاداتی دارد که باید بررسی شود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات در خصوص خطر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در نمایشگاه مطبوعات، درباره بحث اخراج از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما برای دعوت از طلبکاران فراخوان داده ایم تا نزد ما بیایند. افراد و نهادهایی که از پرسپولیس طلب دارند به ساختمان باشگاه آمده اند و از این به بعد هم می آیند تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم. این مسئله باید حل شود چون اگر این اتفاق رخ ندهد، از لیگ قهرمانان آسیا اخراج می شویم.

وی ادامه داد: امیدوارم این مسئله هر چه زودتر حل شود. البته یک سری هستند که نزد ما می آیند اما اصلا نمی دانیم واقعا به آنها بدهی داریم یا خیر! باید ابتدا فهرستی از طلبکاران واقعی تهیه کنیم و در فرصت اندک باقی مانده، با طلبکاران برای تسویه حساب به تفاهم برسیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت های وزیر ورزش و جوانان مبنی بر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دولت دوازدهم گفت: خصوصی سازی، اتفاقی است که دولت دوازدهم روی آن تمرکز دارد و باید این اتفاق بیفتد. امیدواریم بستر لازم فراهم شود تا شاهد تحقق این موضوع در دولت دوازدهم باشیم. وزیر صراحتا روی این مسئله تأکید دارد. فوتبال ایران به این اتفاق نیازمند است وگرنه دچار مشکل جدی می شود.

روغنی گلپایگانی درباره تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در پایان خاطرنشان کرد: برانکو یک سری پیشنهادات دارد که باید بررسی و مشخص شوند. دو طرف تمایل به تمدید قرارداد دارند و تلاش می کنیم این اتفاق رخ دهد.

604

کد خبر: 864206

وب گردی

وب گردی