پیوس: این پرسپولیس خوب است اما به پرسپولیسِ دهه شصت نمی رسد/ وقتی فلان مدیر، پدرش را به عمان می برد، قلیچ حق دارد ناراحت شود/ اجازه نمی دهند استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و به انتقاد از مدیران این باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص وضعیت سرخ پوشان پایتخت اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و رو به جلو حرکت می کند. تیم از نظر ساختار دفاعی، شکل مناسبی دارد و از نظر آمادگی جسمانی هم در وضعیت خوبی به سر می برد. درست است که تیم نقص هایی دارد اما با تلاش بیشتر می توانند نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: این پرسپولیس حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند همه تیم ها را به راحتی شکست دهد چون هم کادر فنی و هم نیمکت خوبی دارد. هماهنگی بچه ها در دو، سه سال اخیر باعث شده این پرسپولیس شبیه به پرسپولیسِ دهه شصت شود. هر چند خیلی مانده به پرسپولیسِ ما برسد! ولی به آن تیم نزدیک است و رو به جلو حرکت می کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه وحید قلیچ در غرفه ایسکانیوز با ناراحتی صحبت هایی را مطرح کرد و آرزو داشت به جای ابراهیم آشتیانی باشد، گفت: امثال وحید قلیچ بسیار زیاد هستند که باشگاه پرسپولیس اهمیتی برای آنها قائل نمی شود. قلیچ بازیکن خیلی خوبی بود و در پرسپولیس روزهای طلایی را تجربه کرد. همان طور که گفتم امثال قلیچ زیاد هستند و باشگاه پرسپولیس باید آنها را رصد و مدیریت کند. باید پیشکسوتان را بیاورند و به آنها شغل بدهند.

پیوس خاطرنشان کرد: در سفر اخیر باشگاه پرسپولیس به عمان برای برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 62 نفر همراه با تیم رفته بودند. آیا جای وحید قلیچ، مرتضی کرمانی مقدم و مجتبی محرمی در این جمع خالی نبود؟ به جای آنها پدران و اقوام خود را به سفر برده اند.

وی افزود: پاداش ها را می گیرند و بین دوستان خود تقسیم می کنند. از این 62 نفر نهایتا 25 نفر، بازیکن بودند. باید ورود کرد و دید که بقیه این افراد چه کسانی بوده اند که با پرسپولیس به عمان رفته اند. این اتفاقات است که وحید قلیچ را ناراحت می کند. دیگر پیشکسوتان هم از این موضوع ناراحت هستند اما روی شان نمی شود حرفی بزنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا تاکنون نیمکت سرخ پوشان به او نرسیده، گفت: به هر حال شانس با ما یار نبوده است. من نان بازوی خود را می خورم و در این همه سال تنها یک بار به باشگاه پرسپولیس رفته ام. این اتفاق هم به دعوت آقای کاشانی افتاد که از من خواست دستیار افشین قطبی شوم که من قبول نکردم و بعد از من، حمید استیلی را بردند. این درخواست را قبول نکردم چون می خواستم سرمربی شوم و بعد از آن هم دیگر به باشگاه پرسپولیس نرفتم.

پیوس تأکید کرد: کاری هم به آنها ندارم چون متأسفانه آدم های خوبی دور و بر تیم نیستند. یکی از مدیران باشگاه شبانه بازیکنان را به جشن تولد فرزند خود برد و باعث شد بازیکنان نتوانند خوب بخوابند. این اتفاقات است که آدم را می رنجاند. آن آدم ها الان سر کار هستند، حق و حقوق خود را می گیرند و پدرشان را هم به عمان می برند. جای این افراد باید پیشکسوتان به عمان می رفتند.

وی در پایان، در خصوص خطر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: این اتفاق نمی افتد چون فوتبال ما «دقیقه نودی» است. همیشه با اگر و اما پیش رفته ایم و اجازه نمی دهند استقلال و پرسپولیس حذف شوند. شاید نفت را کنار بگذارند اما دولت برای 3 تیم دیگر ورود می کند. حتی آقای نوبخت هم قول داده مشکلات حل شود.

604

کد خبر: 864259

وب گردی

وب گردی