دو کارگر در آتش سوزی کارگاه کیف دوزی سوختند

آتش سوزی در کارگاه تولیدی کیف در خیابان پامنار، خسارت مالی زیادی بر جا گذاشت و باعث سوختگی دو نفر از کارگران شد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر دراین حادثه دو کارگر این کارگاه دچار سوختگی شدند که توسط امدادگران اورژانس در محل تحت مداوا قرار گرفتند.

این حادثه ساعت ۹ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۱، ۳ و تیم نجات ۱ به همراه خودروی تانکر آب و نیزخودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان پامنار، کوچه قائم مقام روانه شدند.

بنا به اظهار سید رسول محمدی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران، یک کارگاه تولیدی کیف به مساحت تقریبی ۵۰ متر مربع در طبقه دوم ساختمان قدیمی دو طبقه ای به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: تعدادی از کارگران در داخل این کارگاه کیف دوزی سرگرم کار بودند که ناگهان این مکان که مملو از طاقه های پارچه و اسفنج بود، غرق در شعله های آتش شد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاور بود، آتش نشانان به سرعت با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق، با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی از چند جهت وارد محل شدند و از دو جهت از جمله با ایجاد حفره هایی در سقف قدیمی، شعله های آتش را تحت کنترل خود در آوردند و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تاکید کرد: چون محل حادثه در کوچه های باریک قرار داشت و امکان ورود خودروهای آتش نشانی به داخل این معابر نبود، نیروهای آتش نشانی مجبور شدند با اتصال چندین بند لوله آتش نشانی به یکدیگر، آب مورد نیاز برای خاموش کردن آتش را به محل حادثه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به رغم مشکلات موجود موفق شدند شعله های آتش را مهار کرده و از سرایت آن به کارگاه های همجوار جلوگیری کنند.

سید رسول محمدی گفت: در جریان این آتش سوزی دو کارگر مرد جوان از ناحیه پا، دست و صورت دچار سوختگی شدند که توسط عوامل اورژانس حاضر در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

این افسر آماده آتش نشانی درخاتمه در مورد علت وقوع این حادثه اظهار داشت: علت بروز این آتش سوزی و همچنین برآورد میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان واحد بررسی علل حوادث منطقه ۵ آتش نشانی تهران در حال بررسی است تا مشخص شود که چه عواملی باعث بروز این آتش سوزی شده است.

700

کد خبر: 864276

وب گردی

وب گردی