سیاست انتخاب استانداران غیربومی از سوی دولت کاملا اشتباه است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سیاست انتخاب استانداران غیربومی از سوی دولت، کاملا اشتباه است، گفت: انتخاب استاندارغیربومی منجر به این موضوع می شود تا افراد ناآشنا در استانها سر کار بیایند و تا به دست آوردن شناخت از استان وقت و هزینه ها تلف شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایسکانیوز (باشگاه خبرنگاران دانشجویی) در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، پیرامون تغییر استانداران در دولت دوازدهم اظهار داشت: در رابطه با انتخاب استاندار این انتخاب از سوی دولت است و ما هم کمک خواهیم کرد.

سیاست انتخاب استانداران غیربومی از سوی دولت کاملا اشتباه است

وی با بیان این که سیاست انتخاب استانداران غیربومی از سوی دولت، کاملا اشتباه است، ادامه داد: انتخاب استاندارغیربومی منجر به این موضوع می شود تا افراد ناآشنا در استانها بر سر کار بیایند و تا به دست آوردن شناخت از استان وقت و هزینه ها تلف شود، اگر دولت مشورت نمایندگان و احزاب و گروه ها را می پذیرفت بار مسوولیت خود را کاهش می داد، اما دولت نظر نمایندگان را نپذیرفت و تمام مسوولیت های خود در رابطه با این انتخاب را قبول کرده است.

نماینده مردم رشت افزود: ما به دولت کمک خواهیم کرد ولی پیشداوری نمی کنیم اما در قبال عدم توفیقات هیچ مسوولیتی نداریم.

وی گفت: نمایندگان نظر خود را برای انتخاب استاندار به دولت ارائه کرده بودند زیرا اگر نظر نمی دادیم بعدها دولت می گفت ما از نمایندگان درخواست نظر داشتیم و شما نظر ندادید، اما نظر دادیم و عمل نشد.

جعفرزاده در رابطه با اقدامات نمایندگان گیلان برای رفع معضلات اجتماعی شهر گفت: نمایندگان ناظر هستند و تلاش می کنند که فرصت هایی را در در جهت افزایش رفاه عمومی، رشد اقتصادی، کاهش معضل بیکاری در قانون بودجه ایجاد کنند تا نمایندگان دولت از این فرصت ها استفاده کنند. اگر از این فرصت ها استفاده کردند که خوب است اما اگر استفاده نکردند طبیعتا از سیستم نظارتی اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «جامعه آگاه‌تر: توسعه بیشتر و شعار کمتر» از روز جمعه 5 آبان ماه تا 12 آبان ماه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) میزبان بازدید کنندگان است.

901900

کد خبر: 864319

وب گردی

وب گردی