سعیدی :  انتظار مجلس از دولت اجرای اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است و ما تا زمانی که تکیه بر توان داخلی نداشته باشیم و یک برنامه ریزی منظمی انجام ندهیم قطعا نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، درباره عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: از نظر بنده تلاش های بسزایی در این دولت انجام شده است و نیت دولت هم بر این است ان شاالله در راستای اقنصاد مقاومتی به نتایج مطلوب برسیم.

وی افزود: آن چه که در این راستا مهم است اراده و عمل است؛ یعنی ما نیاز به یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت در راستای اقتصاد مقاومتی داریم.

سعیدی تاکید کرد:یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است و ما تا زمانی که تکیه بر توان داخلی نداشته باشیم و یک برنامه ریزی منظمی انجام ندهیم، نتیجه مطلوب قطعا حاصل نمی شود.

این نماینده مجلس با بیان این که انتظار ما از دولت اجرای اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا کمک های شایانی کرده است و دولت هر زمانی از ما درخواست کرده است در کنارش بوده ایم تا بتواند برنامه منسجمی را ارائه دهد و خروجی این برنامه را فصل به فصل گزارش دهد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که سه قوه در حال تلاش برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی هستند اما مهم این است که ما به آن برسیم و شاهد بهره وری و اثر بخشی آن باشیم.

سعیدی با تاکید بر این که جامعه دانشجویی نقشه به سزایی در این زمینه دارد خاطر نشان کرد: ان شاالله دولت محترم بتواند در اتاق های فکر خود از دانشجویان و نخبگان که متاسفانه خیلی از این عزیزان را به علت این که نمی توانیم کشفشان بکنیم از دست می دهیم استفاده کنیم ؛ کشف این پتانسیل ها که بتوانیم از آن ها در اتاق های فکر استفاده کنیم نیازمند برنامه ریزی است که می تواند به طور منسجم در آینده کشور از آنها استفاده کنیم .

302

کد خبر: 864417

وب گردی

وب گردی