عباسی: از حضور کمرنگ ورزشی ها در نمایشگاه تعجب کردم/ از نوع بازی سیاه جامگان راضی هستم/ برای جذب بازیکن به گرجستان می رویم

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات از حضور کمرنگ اهالی ورزش در این نمایشگاه اظهار تعجب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: در تهران بودم که دوستان گفتند نمایشگاه مطبوعات در حال برگزاری است. من هم وظیفه داشتم به اینجا بیایم. پیش از این هم یک بار در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده بودم و امسال، دومین سالی است که به نمایشگاه می آیم. از این پس سعی می کنم هر سال در نمایشگاه مطبوعات حاضر شوم.

وی ادامه داد: امیدوارم رونق نمایشگاه در بخش ورزشی بیشتر شود. امسال حضور ورزشی ها در نمایشگاه خیلی کمرنگ بود و من از این موضوع خیلی تعجب کردم. فکر می کنم تنها دو روزنامه تخصصی ورزشی در نمایشگاه هستند. درست است که دیگر خبرگزاری ها و رسانه ها بخش ورزشی دارند اما حضور کمرنگ اهالی ورزش در نمایشگاه برایم خیلی عجیب و خیلی سخت بود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان با اشاره به تغییر در کادر فنی تیمش و حضور علیرضا مرزبان به جای اکبر میثاقیان روی نیمکت گفت: پس از تغییر و تحولات، هدفی که مد نظر داشتیم تا حدودی محقق شده است و فوتبال مورد علاقه ما پیاده می شود. امیدواریم این بازی های خوب با نتیجه نیز همراه باشد. عجله ای هم نداریم چون باید به مجموعه فنی جدید زمان داد. در صحبتی که با کادر فنی داشتیم، تأکید کردیم که علاوه بر نتیجه گیری، نوع بازی هم برای ما اهمیت دارد. به دنبال این موضوع هستیم که سیاه جامگان به گونه ای فوتبال بازی کند که مردم از تماشای بازی هایش لذت ببرند.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا نگران سقوط سیاه جامگان در پایان فصل است یا خیر، تصریح کرد: اصلا نگران نیستیم. مطمئن هستم در پایان فصل به هدفی که تعیین کرده ایم، یعنی به رتبه تک رقمی دست پیدا می کنیم.

وی در خصوص اینکه شخصا تأکید به حفظ میثاقیان داشت اما نظر پدرش (مالک باشگاه سیاه جامگان) مبنی بر تغییر کادر فنی عملی شد، خاطرنشان کرد: این اتفاق تنها نظر پدرم نبود بلکه در یک تصمیم جمعی به تغییر کادر فنی رسیدیم. اگر دوست داشتم میثاقیان بماند، شاید دلیلی عاطفی داشت، نه فنی. ما نمی توانیم صرفا با احساسات تصمیم بگیریم بلکه باید به نتیجه گیری و نوع بازی تیم هم فکر کنیم. اگر می خواستم احساساتی تصمیم بگیرم، باید رأی به ابقای میثاقیان می دادم ولی وقتی دیدم مردم مشهد از سیاه جامگان بازی زیبا و پیروزی می خواهند، من هم از تصمیم جمعی هیأت مدیره تمکین کردم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ادامه داد: با این که تنها 4 روز از حضور علیرضا مرزبان روی نیمکت تیم می گذشت، همه تغییر در نوع بازی سیاه جامگان را در بازی مقابل صنعت نفت دیدند. در بازی مقابل خونه به خونه هم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فوتبال ما به سمت بازی مالکانه رفته است؛ نکته ای که برای ما اهمیت زیادی دارد. تیم ما در حال حاضر توپ را خیلی خوب روی زمین می چرخاند و صبورانه بازی می کند. تردیدی ندارم که سیاه جامگان در نیم فصل دوم، یکی از بهترین تیم ها از نظر بازی در لیگ برتر خواهد بود.

عباسی در پایان گفت: قطعا در نقل و انتقالات نیم فصل، بازیکن جدید با توجه به اعلام نیاز کادر فنی جذب می کنیم. فردا (پنج شنبه) هم یک سفر دو روزه با علیرضا مرزبان به گرجستان خواهیم داشت تا دو بازی را از نزدیک زیر نظر بگیریم و در نیم فصل برای جذب بازیکن اقدام کنیم. زمان می گذاریم تا در یک ماه آینده 3، 4 بازیکن جذب کنیم که کارمان را راه بیندازند و کمبودهای مان را جبران کنند.

604

کد خبر: 864423

وب گردی

وب گردی