نجات پیرزن 600 میلیاردی از دست آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از یک فقره آدم‌ربایی نافرجام خبر داد و گفت: سه زن و یک مرد با هدف انتقال 600 میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن پیرزن 80 ساله‌ای کردند که برای فروش املاکش از آمریکا به کرمانشاه سفر کرده بود.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این آدم‌ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال 600 میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن 80 ساله کردند.

وی با بیان اینکه پیرزن ربوده شده در آمریکا زندگی می کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: آدم ربایان روز گذشته با تنظیم یک قرار صوری با زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودروی ام وی ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: متهمان فرد ربوده شده را به یک منزل در محل‌های حاشیه ای شهر منتقل کردند که اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران به سرعت راهی منطقه شدند و 2 زن و یک مرد را که در حال فرار بودند دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، وارد منزل موردنظر شدند و ضمن رها سازی فرد ربوده شده، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضائی همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 864465

وب گردی

وب گردی