برگزاری آیین باشکوه نکوداشت 54 شهید دوران دفاع مقدس

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی گفت: مراسم تجلیل و تکریم، وداع و تشییع 54 شهید دوران دفاع مقدس طی روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ،سردار " محمد زارعی"اظهارداشت: شهادت در راه خدا و مرگ با عزت از جمله کمالاتى است که هر کسى لایق آن نیست، فقط انسان هاى پاکی که به برترین درجات از ایمان رسیده اند شایستگى این افتخار را خواهند داشت.

وی افزود: وظیفه ما، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به منظور شناساندن آرمان و اهداف والای شهدا و بهره برداری از آثار و برکات عظیم فرهنگ ایثار و شهادت است که جامعه را تحت تأثیر تشعشعات معنوی خود قرار می دهد.

معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به بازگشت پیکر مطهر 54 شهید والامقام نیروی انتظامی پس از 29 سال به میهن اسلامی، گفت: این شهدای والامقام همزمان با پذیرش قطعنامه 598، توسط دشمن بعثی عراق در سال ۶۷ در منطقه "زبیدات" در حالی که در کسوت ژاندارمری از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع می کردند به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در 13 مهرماه 1396 مصادف با 14 محرم الحرام پس از 29 سال وارد خاک کشور عزیزمان شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از 54 شهید تفحص شده، 25 شهید به طور قطعی شناسایی شده اند، گفت: پیش بینی شده تا خانواده های گرانقدر شهدا قبل از حضور در مراسم با پیکر مطهر شهدایشان در ستاد معراج شهدا دیدار داشته باشند.

سردار زارعی با بیان اینکه برگزاری مراسم ویژه این شهدای معزز بر عهده معاونت نیروی انسانی ناجا است، گفت: به پاس هشت سال دفاع مردانه رزمندگان اسلام، مراسمی بی‏ نظیر و باشکوه با عنوان "آیین نکوداشت 54 شهید دوران دفاع مقدس" برگزار می شود.

معاون نیروی انسانی ناجا از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم 54 شهید دوران دفاع مقدس در حضور خانواده معظم آنان خبرداد و گفت: این مراسم ساعت 8 صبح روز پنجشنبه ( 11 آبان ماه) در ستاد نیروی انتظامی که ویژه کارکنان ناجا است با حضور مقامات لشکری،کشوری و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدای والامقام، ساعت 19 روز پنجشنبه در مسجد جامع دانشگاه علوم انتظامی امین و با حضور مردم قدرشناس برگزار می شود، گفت: همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گرانقدر روز جمعه ( 12 آبان ماه) بعد از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور مردم قدرشناس و ولایتمدار، برگزار می شود.

پایگاه خبری پلیس ایران

705

کد خبر: 864516

وب گردی

وب گردی