قاعده مندی در هر سازمانی راهبرد اصلی پیشبرد اهداف است

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، "قاعده مندی" در هر سازمانی را مهم دانست و گفت: مدیران مالی و عاملان ذیحسابی ناجا نقش موثری در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی دارند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "ایوب سلیمانی" در شانزدهمین نشست تخصصی عاملان ذیحساب و مدیران مالی یگان های ناجا، اظهار کرد: در هر سازمانی بدون "قاعده مندی" نمی شود کار کرد و به اهداف مورد نظر دست یافت.

وی با اشاره به تعریف واژه "نهاد"، افزود: نهاد؛ سازمانی دارای انطباق پذیری، ارزش مداری و ... است و صرفا با توسل به بورکراسی اداری، سازمان مدل ماشینی در یک ریل حرکت می کند و از طرفی با بی قاعدگی، دچار هرج و مرج می شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا با طرح این سوال که چگونه می توان به فرمانده در راستای پیشبرد اهداف کمک کرد، گفت: باید همواره نگاه و رویکردمان همراهی و همکاری با فرمانده باشد.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: الحمدلله در سازمانی توفیق خدمت داریم که فرماندهی در رأس؛ مرجع، نایب امام زمان (ع) و مجتهد جامع الشرایط است و فرماندهان سطوح پایین نیز انقلابی ، متدین، ولایی و ... هستند، بنابراین باید اهتمام مان انجام وظیفه در نهایت دقت و وظیفه شناسی باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم عاملان ذیحساب و مدیران مالی یگان های ناجا عنوان کرد: در تاریخ اسلام "خزانه دار" همواره نقش بسیار حساسی داشته است و امین ترین افراد به این کسوت منصوب می شدند ، بنابراین مدیران مالی باید به جایگاه خود واقف باشند .

وی خطاب به عاملان ذیحساب و مدیران مالی یگان های ناجا گفت: شما در تأمین، تبدیل، خلق و حصول منابع بسیار نقش تعیین کننده دارید و می توانید کمک کننده فرماندهان باشید.

گفتنی است، "منصور ترهنده " مدیر کل مالی و ذیحسابی ناجا نیز گزارشی از عملکرد سازمان پیش از سخنان معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ارائه کرد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 864551

وب گردی

وب گردی