سلیمانی: پای ثابت نمایشگاه مطبوعات هستم/ به زودی تفاهم نامه با دانشگاه آزاد را به روز می کنیم/ بسیاری از ملی پوشان ما دانشگاه آزادی هستند

رئیس فدراسیون اسکواش با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات از همکاری این فدراسیون با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در پاسخ به این سوال که چندمین بار است در این نمایشگاه حاضر می شود، اظهار داشت: من هر سال پای ثابت نمایشگاه مطبوعات هستم. اولین غرفه ای که در آن حضور پیدا کردم، غرفه ایسکانیوز بود. در مجموع فضای جالبی است که باعث می شود هر سال به اینجا بیایم.

وی درباره وضعیت فدراسیون اسکواش گفت: با همان فرمان و طبقه همان نقشه راه که در دست داشتیم، پیش می رویم. مهم ترین برنامه ما متمرکز بر بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی است که مرداد ماه سال آینده برگزار می شود. در بحث بازیکن سازی وقفه ای افتاده بود که خدا را شکر استعدادیابی ما دوباره پررنگ شده است. در کنار این موضوع برای استان هایی که از مربیان خوبی برخوردار نبودند، مربیان خارجی از طریق هیأت ها استخدام کردیم.

رئیس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: روز گذشته (سه شنبه) هم امجد خان که قبلا سرمربی تیم ملی کشورمان بود، دوباره شروع به کار کرد. ان شاءالله بتوانیم نسل خوبی را تربیت کنیم تا در زمان المپیکی شدن این رشته حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. با توجه به جلسات زیادی که برگزار کردیم ایم، تصمیم گیری اصلی در خصوص هدف گذاری برای بازی های آسیایی 2018 را بعد از مسابقات آسیایی کره جنوبی انجام می دهیم. هر نتیجه ای که در این مسابقات حادث شود، ما را متوجه می کند که به اصطلاح «چند چند» هستیم. این مسابقات اول تا پنجم فروردین برگزار می شود و آمادگی ما را مشخص خواهد کرد.

سلیمانی درباره تعامل فدراسیون اسکواش با دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان گفت: ما از سال های گذشته تفاهم نامه ای با دانشگاه آزاد داریم. از طریق یکی از اعضای هیأت رئیسه خود به زودی تفاهم نامه مان را به روز می کنیم. با قدرت همکاری خود را ادامه می دهیم. قصد داریم تیمی از دانشگاه آزاد را روانه مسابقات کنیم چون بسیاری از ملی پوشان ما دانشگاه آزادی هستند.

604

کد خبر: 864722

وب گردی

وب گردی