سنایی: نیازمند حمایت وزارت ورزش و اصحاب رسانه هستیم/ می خواهیم در اسکواش تاریخ سازی کنیم

سرمربی تیم ملی اسکواش کشورمان در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سید محمد حسین سنایی، سرمربی تیم ملی اسکواش کشورمان با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، در خصوص این نمایشگاه اظهار داشت: اولین سالی است که در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا می کنم و غرفه ایسکانیوز نیز نخستین غرفه ای بود که وارد شدم. به نظر می رسد همه رسانه ها بسیار پرشور و هیجان فعالیت می کنند. البته در چند روز گذشته اخبار نمایشگاه را از طریق رسانه ها و فضای مجازی دنبال می کردم و شاهد حضور اهالی ورزش در نمایشگاه بودم. اینجا جایی است که همه ورزشی ها در آن حضور پیدا می کنند و من هم آمدم تا دوستان رسانه ای را از نزدیک ببینم تا به آنها خسته نباشید بگویم و از زحماتی که برای ورزش و مخصوصا اسکواش می کشند، تشکر کنم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ملی اسکواش کشورمان گفت: بزرگترین هدفی که در فدراسیون اسکواش بنا بر سند راهبردی داریم، بازی های آسیایی جاکارتا است. به همین دلیل از اوایل شهریور ماه سال جاری، کار برنامه ریزی و تدارک اردوها را انجام دادیم. 3 فراخوان هم برای آقایان و هم برای بانوان در نظر گرفتیم تا بتوانیم در این برهه از زمان، بهترین های مان را انتخاب کنیم. 14 بازیکن در تیم آقایان و 13 نفر در تیم بانوان دعوت شده اند. طی این 3 فراخوان که 2 فراخوان شامل مسابقات انتخابی بود و دیگری تستی بسیار جامع در آکادمی ملی المپیک، توانستیم بهترین ها را شناسایی کنیم. با یک برنامه ریزی 10 ماهه تا آغاز بازی های آسیایی می خواهیم یک تیم آماده با توجه به شرایط خود را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی تیم ملی اسکواش کشورمان تصریح کرد: قبل از بازی های آسیایی، ما مسابقات قهرمانی آسیا را در کره جنوبی داریم که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود. ما به دلایل مختلف که اصلی ترین آن را مسائل مالی شامل می شود، سال ها بود در این رقابت ها حاضر نشده بودیم. بعد از 20 سال اسکواش ما هم به صورت تیمی و هم به شکل انفرادی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کند. تنها حضور نمایندگان ایران در قهرمانی آسیا به سال 1998 در بانکوک برمی گردد که 2 بازیکن به صورت انفرادی شرکت کردند. این بار اراده کرده ایم که هم تیمی و هم انفرادی به رقابت ها برویم. امیدواریم در بخش انفرادی اتفاقی را رقم بزنیم که تا کنون چنین افتخاری در اسکواش کسب نشده است. البته نیازمند حمایت ویژه وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اصحاب رسانه هستیم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.

604

کد خبر: 864732

وب گردی

وب گردی