تشرف ۱۲۰۰ بانوی زیارت اولی به حرم حضرت معصومه(س)

مسؤول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از تشرف هزار و دویست بانوی زیارت اولی در طول مهرماه به حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، مریم شهبازی گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس ترویج فرهنگ زیارت و نشر معارف اهل بیت(ع) و فراهم کردن بستر زیارت حرم حضرت معصومه(س) برای مشتاقانی است که تا کنون موفق به زیارت نشده‌اند.

وی افزود: در همین راستا در ایام مهرماه سال جاری 1200 بانوی زیارت اولی به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شده‌اند.

مسؤول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: این بانوان زائر از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بودند که برای نخستین بار حرم بانوی کرامت را زیارت کردند.

شهبازی برگزاری محفل سخنرانی، حرم شناسی، برگزاری مراسم ادعیه خوانی و … از سوی امور فرهنگی خواهران را از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرا شده برای خواهران در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها عنوان کرد.

وی یادآور شد: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در طول سال پذیرای جمع زیادی از زائران زیارت اولی است و برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای برای این زائران از سوی امور فرهنگی خواهران در نظر گرفته شده است.

901

کد خبر: 864748

وب گردی

وب گردی