سردار کارگر : برجام امتحانی برای سیاستمداران بود تا به امریکا اعتماد نکنند

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد : برجام یک امتحان برای سیاستمداران ما بود تا بدانند که هیچ وقت نمی توان به آمریکا اعتماد کرد

سردار کارگر با حضور در غرفه خبرگزاری ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات طبق اظهار نظری مبنی بر تحریم های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران با اشاره به این که با این کار ها به دنبال تفرقه در نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: آن ها با این تحریم ها به دنبال این هستند که به تمام مردم ضربه اقتصادی بزنند.

وی با اشاره به دفاع سپاه پاسداران از کشور اظهار داشت: همان طورکه مقام معظم رهبری فرمودند: عصبانیتی که این ها دارند از این است که داعش را ساختند تا به اهدافشان برسند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگذاشت که این کار انجام شود و نقشه آن ها را خراب کرد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به تحریم هایی که علیه سپاه شده است گفت: در واقع اینها با این کار خود کل کشور را تحریم کردند.هر چقدر آنها بیشتر ما را تحریم و تهدید می کنند، موفقیت های ما بیشتر می شودو از اول انقلاب شاهدتهدید و تحریم بوده ایم و موضوع جدیدی نیست .

وی با اشاره به این که در دفاع مقدس با وجود تحریم ها و این که در جنگ دست خالی بودیم تصریح کرد: اینها اثر نخواهد داشت و از طرفی بدعهدی و نفاق، دشمنی آمریکا برای مردم ما ثابت شد.

کارگر در پایان با اشاره به برجام گفت: این یک امتحان برای سیاستمداران ما بود تا بدانند که هیچ وقت نمی توان به آمریکا اعتماد کرد حتی وقتی هم که پای توافقی را امضا کرده اند و به آن عمل نمی کنند.

303

کد خبر: 864763

وب گردی

وب گردی