طالبی: تمامی درخواست های حوزه موسیقی الکترونیکی ثبت خواهد شد

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: از این پس تمامی گروه‌ها، هنرمندان و صاحبان آثار موسیقایی برای برگزاری اجرای زنده و کنسرت‌ها می توانند درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

فرزاد طالبی حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، وی با اشاره به تغییر مکان دفتر موسیفی، به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: ساختمان جدید دفتر موسیقی طی روزهای گذشته به بهره‌برداری رسیده و با جا به جایی که انجام می شود از این پس کارهای کراجعه کنندگان با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

وی از الکترونیکی شدن تمامی فعالیت‌های مربوط به صدور مجوز آثار و تولیدات موسیقایی خبر داد و افزود: خوشبختانه با توجه به اقداماتی که انجام گرفته، روند فعالیت‌های ما به شکلی هدایت شده که طی روزهای آینده تمامی درخواست‌های تولیدکنندگان و صاحبان آثار موسیقایی برای برگزاری اجرای زنده و کنسرت‌ها در قالب یک سامانه واحد به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پس از نهایی شدن ماجرا، از این پس گروه‌ها و هنرمندان می‌توانند بدون مراجعه به ساختمان دفتر موسیقی، نسبت به ثبت درخواست مجوز خود برای برگزاری کنسرت اقدام کنند.

طالبی افزود: طی ماه‌های گذشته حوزه‌های مربوط به دریافت مجوز در بخش شعر، آلبوم و تک‌آهنگ به صورت الکترونیکی از طریق سامانه‌های مجزا انجام گرفته و در روزهای آتی سامانه صدور مجوز کنسرت نیز به این بخش‌ها اضافه می‌شود.

500

کد خبر: 864784

وب گردی

وب گردی