ملاوردی: مواضع ما در برابر استکبار جهانی تغییر نخواهد کرد

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: مواضع ما بر در برابر آمریکا و استکبار جهانی بر مبنای همان اصول ابتدای انقلاب خواهد بود و هیچ تغییری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، شهیندخت ملاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به مسئله 13 آبان و لزوم استکبار ستیزی اظهار داشت: ما در چارچوب شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی که انقلاب ما بر مبنای آن شکل گرفته است و بر پای اصول عزت، حکمت و مصلحت مواضع خودمان را در حوزه سیاست خارجی در این چندین سال قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: از این به بعد نیز مواضع ما بر در برابر آمریکا و استکبار جهانی نیز بر مبنای همان اوصول ابتدای انقلاب خواهد بود و هیچ تغییری نخواهد کرد.

ملاوردی تصریح کرد: امیدوار هستیم در عین حال که این موضوع تامین کننده منافع ملت ایران است، بتواند به درستی جنبه استقلال، آزادی و جمهوریت و اسلامیت نظام ما را در عرصه بین المللی به نمایش بگذارد.

گفتنی است همه ساله مراسم روز 13 آبان که مبنای آن استکبار ستیزی است، با حضور اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان و دانش آموزان برگزار می شود.

302

کد خبر: 864860

وب گردی

وب گردی