شبنم فرشادجو از بازی در "بانوی عمارت" تا مخالفت با اجرای تئاتر در تماشاخانه های خصوصی

بازیگر نمایش "هملت" از حضورش در سریال تازه عزیزالله حمیدنژاد گفت و اظهار کرد: موضوع این مجموعه تاریخی به قتل ناصرالدین مربوط می شود.

شبنم فرشاجو، بازیگر تئاتر و تلویزیون در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه ایسکانیوز دیدن کرد و درباره فعالیت های هنری خود، گفت: به تازگی بازی در سریال "بانوی عمارت" را آغاز کرده ام که برای شبکه سه تولید می شود و پخش آن از سال آینده شروع می شود.

وی افزود: موضوع این مجموعه که به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد است درباره دوره تاریخی قاجار و قتل ناصرالدین شاه است و پانته آ پناهی ها، مهران احمدی، صالح میرزا آقایی، محتاج نجومی و نیکی نصیریان در آن به ایفای مقش می پردازند ضمن اینکه تصویربرداری در کاشان است و یک سال به طول می انجامد.

بازیگر نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر درباره وضعیت کنونی با توجه به سالن های خصوصی اظهار کرد: دیگر کیفیت در تئاتر مهم نیست و در این سال ها فقط به کمیت پرداخته شده است.

وی افزود: کارگردان های تئاتر به دنبال استفاده از بازیگران چهره در نمایش خود هستند و می خواهند به هر شکلی که شده اثری را روی صحنه ببرند و در این وضعیت حتی در پارکینگ خانه های مسکونی هم نمایش اجرا می شود.

فرشادجو ادامه داد: من مخالف این روند هستم اما گویا دیگر برای اهالی تئاتر مهم نیست که چه اثری روی صحنه می رود و در این وضعیت بازیگران فقط چند جمله را حفظ می کنند در صورتی که تمرین و انگیزه پشت اینگونه آثار وجود ندارد.

شبنم فرشادجو با اشاره به پیشنهادهایی که برای اجرای تئاتر داشته است، گفت: به دلیل کیفیت نامناسب سالن ها پیشنهادهایی را که دارم رد می کنم زیرا سالن ها برای هر اجرا به طور متوسط هر شب ٥٠٠هزار تومان دریافت می کنند در صورتی که کیفیت لازم را برای اجرا ندارند و به این دلایل با این نوع اجرای تئاتر مخالف هستم.

501

کد خبر: 865010

وب گردی

وب گردی