استقرار بیمارستان ۴۵ تختخوابی سیار قزوین در مرز مهران

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: بیمارستان ۴۵ تختخوابی سیار قزوین با تمامی امکانات برای خدمات رسانی بهتر به زائران در مرز مهران مستقر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، علی فرخزاد روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی زائران اربعین حسینی (ع) که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: بخشی از فعالیت های ستاد ساماندهی در داخل استان برای زائران و بخشی دیگر نیز در مرزها و به شکل برون مرزی صورت گرفته است.

وی افزود:به شهرداری های مسیر زائران ابلاغ شده تابرای خدمات رسانی به زوار آماده باشند و در مرز مهران و خسروی نیز خدمات استان را فعال کرده ایم.

فرخزاد تصریح کرد: فعالیت های پشتیبانی استان درستادهای مردمی و فعالیت های اداری به عنوان معین استان ایلام آغاز شده و نماینده مقیم استان برای هماهنگی ها و ارتباطات لازم در عراق مستقر شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: زائران حسینی (ع) بدون مجوزهای قانونی به مرز حرکت نکنند چون با هرگونه تخطی از قانون به شدت برخورد خواهد شد.

یوسف جهانی پور افزود: اقدامات دستگاه ها تا پایان مراسم اربعین این کنگره بی نظیر جهانی ادامه خواهد داشت ودرصورت لزوم و اضطرار جلسات فوری تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: باید به مشتاقان اربعین حسینی (ع) توصیه کنیم تا قانونی عمل کنند و بدون مجوز به سوی مرزها اعزام نشوند.

جهانی پور یادآورشد: زائران حسینی (ع) اگر بخواهند از معبرهای غیرقانونی از کشور خارج شوند علاوه بر خطرات ناشی از مین گذاری مرزها با برخورد نیروهای عراقی روبرو خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از رسانه ملی و سایر رسانه های گروهی در خصوص اطلاع رسانی به زائران اظهارداشت: در یک ماه گذشته اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خوبی در خصوص اربعین حسینی توسط رسانه ها صورت گرفت و این روند باید تداوم یابد.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته ها و کارگروها گزارش هایی ارائه کردند.

901

کد خبر: 865030

وب گردی

وب گردی