تلاش برای پخش زنده اختتامیه جشنواره نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد از ایسکانیوز

مدیر مسئول خبرگزاری ایسکانیوز، گفت: تلاش می کنیم اختتامیه دومین جشنواره نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ایسکانیوز، زنده پخش شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، دکتر رضا واعظی عصر امروز پنجشنبه 11 آبان در بازدید از غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور، گفت: امروزه ما هر چه قدر در حوزه رسانه سرمایه گذاری کنیم کم است.

او ادامه داد: جامعه امروزی ، دوره فرهنگی خود را از پدر سالاری، زن سالاری و فرزند سالاری پشت سر گذاشته و امروزه جوامع درگیر رسانه سالاری هستند ؛ یعنی تمامی رفتار انسان ها را رسانه ها مدیریت می کنند.

مدیرعامل ایسکانیوز افزود: وقتی شما روز خود را سپری می کنید چیزی که شما را در کنترل خود درآورده رسانه است. بنابراین غفلت ونادیده گرفتن رسانه در حوزه های سیاسی واجتماعی می تواند آسیب های فرهنگی در پی داشته باشد. اگر به این امر مهم توجه داشته باشیم باید در حوزه رسانه که موتورمحرک حوزه فرهنگی است پویا تر عمل کنیم.

واعظی خاطرنشان کرد: هر چه قدر در حوزه رسانه هدفمندتر و تاثیرگذارتر باشیم و به دیدگاه ها ونظریه های دینی وفرهنگ غنی خودمان توجه کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

او با اشاره به حضور معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشورو عرضه بیش از 400 عنوان نشریه دانشجویی در این غرفه، توضیح داد: عرضه نشریه های دانشجویی در بزرگ ترین ضیافت رسانه ای کشور امری لازم و نشاط انگیز است که می تواند انرژی دانشجویان فعال در این عرصه را دوچندان کند.

مدیرعامل ایسکانیوز اضافه کرد: دانشجویان فعال در نشریه های دانشجویی با حضوردرنمایشگاه مطبوعات، با تکنیک های رسانه ای و مطبوعات حرفه ای بیشتر آشنا می شوند. در عین حال، اهمیت نشریه های دانشجویی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ، برای عموم جامعه و به ویژه اهالی رسانه بیشتر نمایان می شود.

واعظی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما معتقد هستیم رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی، فرهنگی و براساس ارزش های ایرانی و اسلامی است، پل ارتباط فرهنگی را معاونت فرهنگی و دانشجویی می دانیم.

او ادامه داد: همچنین معتقدیم پل ارتباطی فرهنگی با بدنه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، رسانه است. پس باید نقشه راه و پازل در حوزه فرهنگی طراحی شود تا به هدف مطلوب برسیم.

مدیر عامل ایسکانیوز اذعان داشت: ما بستری را در ایسکانیوز فراهم خواهیم کرد که هر دانشجو از هرنقطه ایران مطالبش را برای ما ارسال کند واگر تولیدات رسانه ای دانشجویان از قابلیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد حق الزحمه مربوط به آن پرداخت خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: بر اساس اساسنامه ایسکانیوز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که عضو باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران می شوند و آموزش های لازم را کسب می کنند می توانند در محل تحصیل خود تا 30 درصد تخفیف شهریه برخوردار شوند.

واعظی گفت: انشاالله اگر بستر لازم فراهم شود مراسم اختتامیه دومین جشنواره نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که قرار است اواخر آذر امسال به همت واحد شهرقدس برگزار شود برای دانشگاهیان به صورت زنده پخش شود .

غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به شماره 274 با مشارکت واحد شهرقدس در راهروی 11 بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در مصلی امام خمینی (ره) دایر شده و تا 12 آبان از ساعت 9:30 بامداد تا 20:30 پذیرای مهمانان است.

500

کد خبر: 865047

وب گردی

وب گردی