تمام احتمالات نقل‌وانتقالاتی تراکتورسازی در زمستان/ از حضور ستاره‌ها در تبریز تا سورپرایز بزرگ و ملی‌پوش

باید شاهد تغییرات زیاد در ترکیب تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم باشیم، تغییراتی که اگر 80 درصد آنهم عملی شود تراکتورسازی متحول شده‌ای را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز، کم‌کم به پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال کشورمان نزدیک می‌شویم و در این شرایط تیم‌ها از الان برای فعالیت در نقل‌وانتقالات زمستانی خودشان را آماده می‌کنند.

در بین تیم‌های لیگ برتری در نقل‌وانتقالات، شرایط تراکتورسازی با بقیه متفاوت است. تراکتورسازی که از 2 پنجره نقل‌وانتقالات محروم بوده می‌خواهد در زمستان فعالیت خوبی داشته باشد و بازیکنان زیادی را جذب کند.

در این مطلب می‌خواهیم به تمام احتمالات تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی نگاهی بیاندازیم.

فعلا عالیشاه قطعی است!

از بین تمام نام‌هایی که این روزها برای پیوستن به تراکتورسازی مطرح می‌شود فعلا، فقط حضور امید عالیشاه در این تیم قطعی است. عالیشاه بعد از اینکه حدود یک سال به خاطر مشکلات به وجود آمده و محرومیت تراکتورسازی در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشت می‌تواند از نیم‌فصل دوم برای تراکتورسازی بازی کند.

ستاره‌های سرباز می‌آیند؟

در بین بازیکنان مطرح لیگ برتر که می‌توانند سرباز شوند و به تراکتورسازی بپیوندند 2 نام از همه مطرح‌تر هستند. احسان پهلوان و مهدی ترابی ستاره‌های ذوب‌آهن و سایپا بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان برای گذراندن خدمت سربازی‌شان در نقل‌وانتقلات زمستانی به تبریز می‌روند.

پای خارجی‌ها به تبریز باز می‌شود

غیر از بازیکنان سرباز که می‌‌توانند به تراکتورسازی بیایند، این باشگاه می‌تواند بازیکن آزاد هم جذب کند. در این بین با توجه به اینکه احتمالش کم است که بازیکن خوب ایرانی در زمستان آزاد شود از این رو امکان دارد باشگاه تراکتورسازی دست به جذب بازیکن خارجی بزند.

یک دروازه‌ و 5 ستاره مدعی

مسلما یکی از پست‌هایی که برای نیم‌فصل دوم در تراکتورسازی ترمیم می‌شود، دروازه‌ است. با اینکه گروسیان دروازه‌بان خوب و آینده‌داری نشان داده است اما کادرفنی تراکتورسازی در صدد است یک دروازه‌بان درجه یک را جذب کند. در این بین نام‌هایی مانند محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند، وحید شیخ‌ویسی و مهدی رحمتی مطرح است، پنجمین گزینه تراکتوری‌ها هم جذب یک دروازه‌بان درجه یک خارجی است. باید دید در نهایت این پست سرنوشت‌ساز به چه کسی می‌رسد.

سورپرایز بزرگ؛ آقای ملی‌پوش تراکتوری می‌شود؟

از تبریز خبر می‌رسد این احتمال وجود دارد که ستاره بزرگ تیم ملی برای گذارندن دوران سربازی‌اش به تراکتورسازی بپیوندد. این بازیکن دیگر نمی‌تواند در خارج از ایران فوتبال بازی کند و برای اینکه به سرنوشت مهرداد پولادی دچار نشود باید در یک تیم نظامی بازی کند. به همین خاطر مسئولان باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند در صورت امکان شرایطی را فراهم کنند تا این ستاره بزرگ به تراکتورسازی بپیوندد.

غیر از این بازیکن، شنیده می‌شود چند ستاره بزرگ هم در رادار باشگاه تراکتورسازی برای حضور در این تیم هستند.

تراکتورسازی عوض می‌شود

با جمع‌بندی تمام این موارد به این موضوع می‌رسیم که باید شاهد تغییرات زیاد در ترکیب تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم باشیم، تغییراتی که اگر 80 درصد آنهم عملی شود تراکتورسازی متحول شده‌ای را شاهد خواهیم بود. مسئولان باشگاه تراکتورسازی،‌اعضای کادر فنی و البته هواداران این تیم خیلی امیدوار هستند که این تیم برای نیم‌فصل دوم تقویت شود تا بعد از مدت‌ها یک تراکتورسازی قدرتمند در لیگ برتر حضور پیدا کند.

601

کد خبر: 865085

وب گردی

وب گردی