انتخاب ها در تسخیر اپلیکیشن ها / تالاریاب تازه وارد استارتاپ ها

معرفی کالا یا خدمات و همچنین خرید و فروش محصولات، از جمله امکانات اپلیکیشن های تجاری و اقتصادی است که تا حدود بسیاری انتخاب ها را در دنیای امروز، برای مردم آسان و حتی مقرون به صرفه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در دنیای امروز حجم انبوهی از انتخاب ها و فرصت ها پیش رویمان دیده می شوند که قاعدتا ارزیابی و تجربه همه‌ی آن ها امری غیر منطقی است. با توجه به حجم ترافیک، وسعت شهرها و البته زمان اندک برای اتخاذ بهترین انتخاب شاید استفاده از برنامه های موبایلی و اینترنتی ساده ترین و کارآمدترین گزینه ‌ی در دسترس اشخاص باشد.

خرید و فروش مسکن و خودرو، جستجوی پیک موتوری یا تاکسی از جمله اپلیکیشن های پرمتقاضی هستند که انتخاب ها را با مقایسه و ارزیابی برای کاربرانشان سهل الوصول کرده اند و در این میان اپلیکیشن "تالاریاب" را باید تازه وارد این جمع دانست که به معرفی تالار، باغ-تالار، هتل و رستوران جهت برگزاری مراسمات و همچنین به معرفی خدمات آرایشگاه ها، استودیو و آتلیه های عروس می پردازد تا کاربران با مقایسه امکانات و تصاویر آن ها به بهترین انتخاب ممکن دست یابند.

در همین ارتباط داوود دشتستانی مدیرعامل استارتاپ تالاریاب گفت: با وجود رشد زندگی شهری و آپارتمانی، برگزاری مراسمات کار معقول و مورد پسندی در فضای مسکونی آپارتمان ها به حساب نمی آید و به طبع تالارها یا چنین فضاهایی انتخاب ما خواهند بود، بنابراین اپلیکیشن تالاریاب یک نیاز اساسی همه مردم را مورد توجه قرار داده و تلاش شده تا با بررسی همه ابعاد برگزاری یک مراسم، کاربران این اپلیکیشن از همه دغدغه ها آسوده باشند.

او ادامه داد: در این اپلیکیشن سعی شده موسسات یا مجموعه هایی که مقدمات یا تشریفات برگزاری یک مراسم را پوشش می دهند درنظر گرفته شود تا همه نیازهای برگزارکنندگان مراسم مرتفع گردد و تالاریاب مرجعی باشد برای تمرکز انتخاب ها، که البته این موضوع منوط به حمایت و حضور تالارها و موسسات در خانواده‌ی بزرگ تالاریاب است.

دشتستانی افزود: تالارها، هتل ها و رستوران ها در کنار آرایشگاه های مردانه و زنانه، آتلیه های عروس و استودیوهای فیلمبرداری، تشریفات و.. از اعضای خانواده‌ی تالاریاب خواهند بود و کاربران می توانند با مشاهده و مقایسه تصاویر، خدمات ، نمونه‌ی کار و قیمت پیشنهادی آن ها به بهترین انتخب برای برگزاری مراسم خود دست پیدا کنند.

مدیرعامل تالاریاب تصریح کرد : بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به امر ازدواج، ما در طرحی که تالاریاب را براساس آن پی‌ریزی کردیم، تالارهایی را که حامی ازدواج آسان هستند به طور ویژه برای کاربران معرفی می کنیم تا از خدمات و تسهیلات مختص این تالارها استفاده کنند.

او افزود: بنابر مذاکراتی که با صاحبان تالارها و ارائه دهندگان خدمات خواهیم داشت، ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا به افرادی که با استفاده از اپلیکیشن تالاریاب به فضا یا خدمات مورد دلخواهشان، دست پیدا می‌کنند تخفیف نیز داده شود.

دشتستانی در پایان گفت: اپلیکیشن تالاریاب که با اخذ مجوز به صورت رسمی آغاز به کار کرده و از طریق کافه بازار قابل دریافت است، از تمامی صاحبان تالارها و ارائه دهندگان خدمات مجالس شادی و عزا دعوت به همکاری می نماید تا با استفاده از ظرفیت های دوطرف به اهداف مشترک دست یابیم.

400

کد خبر: 865087

وب گردی

وب گردی