جزییات دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای/از مخفیگاه  قاچاقچیان  ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در یک عملیات ضربتی در غرب استان تهران، ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به اجرای یک عملیات مشترک در شهرستان ملارد اظهار کرد: در این عملیات ضربتی ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، مشخص شد که ۲ قاچاقچی مقادیر زیادی مواد مخدر را به مخفیگاهی واقع در شهرستان ملارد منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارند.

وی افزود: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و طی هماهنگی‌های انجام شده با ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب تهران، تیم های عملیاتی به محل شناسایی شده که یک باغ بود، اعزام شدند.

بخشنده ادامه داد: طی یک عملیات ضربتی و مشترک، ماموران به مخفیگاه متهمان وارد شده و هر ۲ سوداگر مرگ را در محل بازداشت و در بازرسی از مخفیگاهشان ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ بخشنده افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب تهران تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف کردند. تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای شناسایی عوامل دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد.

700

کد خبر: 865091

وب گردی

وب گردی