گشت ارشاد سه در راه است/بازی در یک تله فیلم طنز

بازیگر فیلم «گشت ارشاد 2»،با اشاره به اینکه قرارداد بازی در یک تله فیلم طنز را بسته است، گفت: همچنین صحبت های اولیه برای بازی در فیلم سینمایی جدید به کارگردانی سعید سهیلی انجام دادم.

صفر کشکولی بازیگر و بدلکار با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: قراردادی جدیدی برای بازی در تله فیلم «پسران ترشیده» بستم، این تله فیلم طنز بوده و بازیگران دیگر پسران ترشیده یوسف تیموری و نیما شاهرخ شاهی هستند.

وی در مورد داستان و محتوای تله فیلم پسران ترشیده، افزود: با توجه این تله فیلم در مراحل اولیه تولید بوده، نمی توانم محتوا و داستان کامل پسران ترشیده را بگویم ولی کلیت تله فیلم طنز بوده به زودی از یکی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد.

کشکولی در مورد قرارداد دیگرش نیز خاطر نشان کرد : سعید سهیلی کارگردان سرشناس سینما برای فیلم جدیدش از من دعوت به کار کرده و به احتمال فراوان قرارداد خود جهت بازی فیلم این کارگردان هفته آینده منعقد می کنم.

وی در مورد نام فیلم گفت: به احتمال فراوان نام فیلم گشت ارشاد سه است چرا که پس از موفقیت دو فیلم گشت ارشاد یک و 2 باشد. همچنین بازی در کنار حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی برای من افتخاری دیگر خواهد بود.

کشکولی با اشاره کسب جایزه پیشکسوتان از انجمن بازیگران و بدلکاران کشور، خاطرنشان کرد: بدلکاران با خطرات فراوانی مواجه هستند و اولین اشتباه یک بدلکار آخرین اشتباهش خواهد بود، من با توجه به اینکه بدل های نقش خود بودم، من با جان خود بارها بازی کرده ولی باید یک بدلکار در کارهایش آن قدر دقت کند، تا حادثه ای برایش پیش نیاید.

500

کد خبر: 865095

وب گردی

وب گردی