نجفی برای حضور در پیاده روی  اربعین  به نجف رفت/نجف و کربلا شهردار دارد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از سفر شهردار تهران به نجف اشرف در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز امین عارف‌نیا در بازدید از غرفه ایسنا در آخرین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: شهرداری تهران در راستای اقدام ملی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اقدام به ارائه خدمات شهری در پایانه‌های مرزی و همچنین دو شهر نجف و کربلا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری تهران در نجف و کربلا اقدام به ارائه خدمات به زائران حسینی خواهند کرد، گفت: تصمیمات لازم در این زمینه انجام شده و ما به دنبال این هستیم تا خدمات با کیفیت مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم.

عارف‌نیا همچنین از سفر محمدعلی نجفی شهردار تهران به نجف اشرف و حضور در پیاده روی اربعین در روز سه شنبه خبر داد و گفت: دیدار و ملاقات با استانداران نجف و کربلا و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شهرداری تهران و این دو نهاد از جمله برنامه‌های سفر پیش روی نجفی است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره اینکه آیا امسال نجفی قصد دارد در طول راهپیمایی اربعین، شهردار کربلا یا نجف شود، گفت: هم کربلا شهردار دارد و هم نجف شهردار خودش را دارد. آقای نجفی شهردار تهران هستند و صرفا برای حضور در این حرکت عظیم میلیونی به نجف سفر می‌کنند.

وی درباره بودجه شهرداری تهران برای راهپیمایی اربعین نیز گفت: ۱۰ میلیارد تومان تمام بودجه‌ای است که امسال شورای شهر تهران برای هزینه‌کرد شهرداری در راهپیمایی اربعین تصویب کرده و ما تنها همین بودجه را هزینه خواهیم کرد.

به گفته عارف‌نیا، تمامی هزینه‌های شهرداری در اربعین در چهارچوب مشخص بوده و شهرداری تهران به دنبال این است تا در کنار افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، هزینه‌های خود را نیز کاهش دهد.

700

کد خبر: 865165

وب گردی

وب گردی