غلظت آلاینده‌های هوای تهران از فرداکاهش  می یابد/از تردد غیر ضروری خودداری کنید

مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هوای در شرایط ناسالم قرار دارد و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از تردد غیرضروری در فضای بازخودداری کنند.

به گزارش ایسکانیوز مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام تاکید کرد: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند، با توجه به وزش باد شدید و ایجاد گرد و غبار در نواحی غرب کشور که استان تهران را هم تحت تاثیر قرار داده است، همچنان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از2.5 میکرون و 10 میکرون فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم است.

شایان ذکر است براساس پیش‌بینی‌های دریافتی از اداره کل هواشناسی، استان تهران امروز نیمه ابری و همراه با بارش پراکنده خواهد بود. از این رو فردا از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از تردد غیرضروری در فضای بازخودداری نموده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت‌های ورزشی خودداری کنند.

700

کد خبر: 865207

وب گردی

وب گردی