شهادت مرزبانان ما در چالدران خللی در عزممان در مبارزه با تروریسم ایجاد نمی کند

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: شهادت هشت نفر از پرسنل مرزبانی ناجا در منطقه چالدران خللی در عزم ما در مبارزه با پدیده شوم تروریسم ایجاد نخواهد کرد بلکه ما را به ادامه راه پرافتخار خود مصمم تر خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوزو به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمدباقر روحانی فر در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه افزود:شهدای عزیز مرزبانی که همرزمان و ادامه دهندگان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند با نثار خون پاک خود ، انقلاب و نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت شاجاع و مومن ایران را بیمه می کنند.
وی به تلاش مذبوحانه و بی ثمر تروریست های وابسته به جبهه استکبار و نظام سلطه برای سست کردن ایمان و عزم پولادین ملت ایران اشاره کرد و گفت: این شهادت ها بر قدرت درونی نظام اسلامی می افزاید.
رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا تصریح کرد: همه مرزبانان ما برای حفظ و حراست از نظام اسلامی و مرزهای کشور آماده جانفشانی هستند و با روی باز از شهادت در راه خدا و کشور اسلامی استقبال می کنند.
روحانی فر افزود:شهادت افتخار همه ماست و ما به داشتن فرزندان عزیزی که فداکارانه و شجاعانه مقابل تروریست ها می ایستند افتخار می کنیم.
وی اطمینان داد تروریست هایی که جنایت امروز را مرتکب شدند در خون خود خواهند غلتید و به سزای اعمال ننگین خود می رسند.

تمهیدات مناسب برای تردد زائران اربعین حسینی در سه مرز رسمی کشور
رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین کمتر از زیارت حرم امام حسین(ع) نیست بیان کرد: به لطف الهی ، تلاش ، برنامه ریزی و تمهیدات خوبی برای تردد زائران عزیز اربعین حسینی در سه گذرگاه مرزی مهران در استان ایلام ، چذابه و شلمچه در استان خوزستان اندیشیده شده است.
روحانی فر اظهار کرد: هم اکنون تردد زائران اربعین توام با نظم و انضباط و امنیت کامل در این سه گذرگاه رسمی کشور ادامه دارد و امیدواریم زائران به سلامت به وطن بازگردند.
وی گفت: طرف عراقی همکاری بسیار نزدیک و صمیمانه ای با مرزبانی در سه گذرگاه رسمی کشور برای ورود و خروج زائران داشته است و به طور قطع نیز تا پایان کار بازگشت زائران این همکاری تداوم خواهد داشت.
رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین زائران اربعین حسینی با شماری از زائران دیدار و گفت وگو و از مقر فرماندهی مرزبانی چذابه بازدید کرد.
پایانه های مرزی شلمچه و چذابه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.
بر اساس آخرین آمار ارائه شده در 11 روز گذشته در مجموع 556هزار زائر از این 2 گذرگاه مرزی به عتبات عالیات مشرف شدند.
موج اصلی حرکت کاروان های زائران اربعین حسینی به سمت گذرگاههای مرزی شلمچه و چذابه فردا شنبه 13 آبان شروع می شود.
در ایران پنجشنبه 18آبان روز اربعین است ولی در عراق جمعه 19آبان است.

705

کد خبر: 865243

وب گردی

وب گردی