کشف 520 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف 520 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو عملیات مرزبانان هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،سردار "سعید کمیلی" گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود مقادیر قابل توجهی موادمخدر به داخل کشور مطلع و با اتخاذ تمهیدات لازم توانستند سوداگران مرگ را در دستیابی به مقاصد شومشان ناکام کنند.

وی افزود: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی‌های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان کردند، که پس از ساعاتی کمین با سوداگران مرگ روبه رو شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند اما پس از چند ساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پر حجم مرزداران ، با رها کردن محموله موادمخدر و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

سردار "کمیلی" خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی منطقه 175 کیلوگرم تریاک، 31 کیلوگرم پودر حشیش و 143کیلو گرم هروئین جمعاً 349 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین مرزداران هنگ مرزی سراوان طی عملیات جداگانه در درگیری با سوداگران مرگ موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، 171کیلو و 600 گرم از انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.


پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 865371

وب گردی

وب گردی