برخی نان انقلاب را می‌خورند و می‌گویند انقلاب تمام شده است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز ۱۳ آبان از مسئولانی که مفهوم استقلال را با انزوا عوض کردند، برائت می‌جوییم.

به گزارش ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در بیانیه‌ای در رابطه 13 آبان اعلام کرد: سیزده آبان ماه از آن روزهایی است که مفهوم انقلاب را به زیبایی درون خود تنیده است، یعنی مثل انقلاب، یک حالت صیرورت دارد و بازنمی ایستد. هرسال رویش‌های جدیدی برای خود دارد و ریزش‌هایی؛ چرا که سیزده آبان، در دفاتر تقویمی مزین به استکبار ستیزی است. سیزده آبان، هرچندوقت یکبار رویش‌های خود را معرفی می‌کند و با شعار استکبارستیزی، از ریزش‌های خود تبری می‌جوید. عده‌ای ازاین رویش‌ها، شهید حججی‌ها یا همان «فمنهم من قضی نحبه» هستند که سیزده آبان به آن می‌بالد، عده‌ای دیگر هم که جامانده‌اند، همان «و منهم من ینتظر» هستند و «ما بدلوا تبدیلا».

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در این بیانیه آورده است: در روز استکبار ستیزی باید محکم بر سر میز «لا اله» کوبید تا بعد بتوان گفت «الا الله». در 13 آبان از تبدیل شده‌ها برائت می‌جوییم، از کسانی که از این شبه انقلاب غافل شدند و فکر می‌کردند با تغییر گفتمان‌ها میتوانند مسیر انقلاب را عوض کنند، برائت می‌جوییم، از کسانی که استکبار جهانی روح الله را با ابرقدرت جهانی عوض کردند برائت می‌جوییم، از کسانی که زهد را به اظهار فقر و بیچارگی تعبیر کردند، برائت میجوییم، از مسؤولانی که مفهوم استقلال را با انزوا عوض کردند برائت میجوییم، از کسانی که مفهوم تعامل را با چسبیدن به پستان مادر مدرنیته عوض کردند برائت میجوییم و ازکسانی که شیطان بزرگ را کدخدا خواندند برائت می جوییم.

در این بیانیه اعلام شد: در این روز و در این ایستگاه تاریخی شبه انقلاب، بعد از برائت از دشمن خارجی، باید بفهمیم که استکبار ستیزی یعنی «فلا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا»، استکبار ستیزی ابتدا یعنی جهاد کبیر، یعنی عدم اطاعت از کسی که با او درمیدان مبارزه، مواجه شدی!

در صف اولِ این خطابه «و منهم ینتظر»ها، مسؤولان امر هستند که به چه میزان توانسته‌اند جهاد کبیر کنند؟ و یا اصلا به چه میزان به این نوع از جهاد معتقدند؟ آیا لزوما باید در فلان سند و برنامه‌ای که دشمن برای ما نوشته است، توصیه به همجنس بازی شود تا مدیران ظاهرالصلاح دست به مقابله بزنند یا اینکه صرف عدم اطاعت از کفار باعث می‌شود که آن را نپذیرند؟!

در صف دوم این خطابه، مدیرانی هستند که نان انقلاب را می‌خورند و می‌نویسند که انقلاب تمام شده و ما باید جمهوری اسلامی باشیم؛ اساسا پیشانی این خطابه این است که حالا که شما معتقدید که انقلاب تمام شده، دقیقا چقدر به اسلام معتقدید؟ فی المثل دقیقا خبر چند موضع دیگر از مراجع تقلید شیعه و خبر بغض چند مرجع تقلید دیگر درمورد ربای بانکی باید در فضای رسانه منتشر شود تا شما حداقل یک طرح یا لایحه بابت اصلاح نظام بانکداری را بررسی کنید؟

در پایان تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: این تشکل با تلاش برای حفظ وحدت داخلی، ضمن محکوم کردن اقدامات استکبار جهانی، استراتژی عمومی شیطان بزرگ را یکسان و تفاوت را صرفا در تاکتیک رؤسای جمهور آن می‌بیند وامیدوار است، از نفس افتاده‌های انقلاب بهمن 1357 و انقلاب آبان 1358، بار دیگر به صفوف «و ما بدلوا تبدیلا» بازگردند.

کد خبر: 865392

وب گردی

وب گردی