برگزاری نشست مشترک  مدیران سینمایی

معاون نظارت و ارزشیابی ارشاد و دبیر فجر به دیدار رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری رفت.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان سینمایی حوزه هنری، ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرسی و ششمین جشنواره فیلم فجر روز گذشته در نشست مشترکی با محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و جمعی از مدیران سینمایی حوزه به گفتو گو نشست.

در این نشست در خصوص موضوعات مهم سینمای ایران از جمله: «سازوکارها و ملاحظات دراکران فیلم‌های خارجی»، «درجه‌بندی سنی مخاطبان»، «جشنواره فیلم فجر»، «چشم‌انداز تولیدات سینمایی کشور و حوزه»، «نتایج پروژه‌ی ریتینگ» و نیز «چالش‌های محتوایی سینمای ایران» بحث و تبادل نظر شد.

بر پایه این خبر در این نشست تاکید شد مسئولان سازمان سینمایی حوزه هنری و ارشاد جهت هماهنگی و همفکری بیشتر، نشست‌های منظم بین دستگاهی در راستای اهداف، سیاست‌ها و چشم‌اندازها داشته باشند.

در این جلسه همچنین، بحث ضرورت همکاری حوزه و ارشاد در جهت شناسایی مسایل سینمای کشور و اتخاذ رویکرد راهبردی فعالانه در جهت رفع مسائل سینمای کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برپایه این خبر، در این نشست محمدرضا شفاه، یزدان عشیری، محسن یزدی و سیدعلی آل احمد از مدیران سازمان سینمایی حوزه هنری نیز حضور داشتند.

502

کد خبر: 865420

وب گردی

وب گردی