قلب تپینده سردرگمی های جهان شیطان بزرگ آمریکاست

دانش آموزان شرکت کننده در مراسم یوم الله 13 آبان در بیانیه ای تاکید کردند: استکبار جهانی بی شک کلاف سردرگمی است که قلب تپنده اش شیطان بزرگ آمریکاست.

به گزارش ایسکانیوز، دانش آموزان تهرانی همزمان با شرکت در مراسم یوم الله 13 آبان با اعلام انزجار از استکبار جهانی در بیانیه ای تاکید کردند: استکبار جهانی بی شک کلاف سردرگمی است که قلب تپنده اش شیطان بزرگ آمریکاست که خون شقاوت و جنایت را بر جان نحیف ملت­های مظلوم دنیا می­ گستراند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در بین تمامی مناسبت‌های انقلاب عزیزمان، 13 آبان روز پرحادثه‌تری است. تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار ناجوانمردانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 مقابل دانشگاه تهران و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 سیزدهم آبان‌ماه را ماندگار کرده است. در کنار این مناسبت‌های مهم، اختصاص عنوان «روز دانش‌آموز» در تقویم رسمی کشور اهمیت 13 آبان را به ویژه برای ما دانش­آموزان دوچندان نموده است.

۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با یزیدیان زمان در حیات سیاسی- اجتماعی ملت مبارز ایران است در عین حال ایران اسلامی مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت های صلح دوست و آزاده جهان است.

استکبار جهانی بی شک کلاف سردرگمی است که قلب تپنده اش شیطان بزرگ آمریکاست که خون شقاوت و جنایت را بر جان نحیف ملت­های مظلوم دنیا می­گستراند.

آمریکا و ارباب نادانش اسرائیل غاصب با حمایت از ایادی منطقه­ای خود می­کوشند تا با چپاول سرمایه ­های مادی، معنوی و فرهنگی همه ملت ها به ویژه جهان اسلام، درگیری و غارت را سرلوحه خود قرار داده و با کشتار بی­رحمانه کودکان بی گناه منطقه و جهان سنگ بنای نظام سلطه را بیش از پیش بنیان­گذارند.

ما دانش آموزان، ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمان­ها و اندیشه­های والای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله­العالی) اعلام می­داریم همانطور که آمریکا در گذشته نتوانسته هیچ غلطی بکند در آینده هم نیز نخواهند توانست. و نیز از این تریبون آمادگی خود برای آموزش درس جغرافیا به رئیس جمهور بی چاک و دهن آمریکا را اعلام می­داریم تا بیاموزد خلیج فارس تا ابد خلیج همیشه فارس خواهد بود.

همان گونه که رهبر عالیقدرانقلاب فرمودند: "فریاد مرگ بر آمریکا، برای دفاع از ارزش‌های انسانی است" (12/08/95)

ما دانش آموزان نیز در آستانه اربعین حسینی، همراه با تمام مردم انقلابی کشور، بار دیگر«مرگ بر آمریکا» را در لبیک به نِدای «هیهات منّا الذلّه» حضرت سید الشهدا (علیه السلام) فریاد می­کشیم.

مرگ بر امریکا

لبیک یا حسین

منبع: مهر

کد خبر: 865435

وب گردی

وب گردی